    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak się nazywa ten silnik
    Date: Thu, 23 Feb 2012 09:51:18 +0000

    Użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > http://img23.imageshack.us/img23/3174/silnik2ic.jpg
    > http://img21.imageshack.us/img21/6260/silnikk.jpg
    >
    > Zasilany zmiennym napięciem. Tu akurat 6V. Kilka obr/s.
    > To jest taki sam jak w napędzie talerza od mikrofali.
    > Kręci się w przypadkową stronę?

    Namontowałem się takich silników w meratroniku jakieś 20 lat temu,
    zasilane prądem przemiennym, czy jesteś pewien że jest na 6V? te co
    robiłem były wpięte wprost do sieci (napęd do rożna), nie wiem jak się
    ten silnik klasyfikuje, chyba jest to pochodna silnika klatkowego.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html