  • 1. Data: 2016-09-04 15:55:49
    Temat: Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
    żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
    zarejestrowany?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-09-04 16:31:30
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy SIM zarejestrowany?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.09.2016 o 15:55, Yerine Ictimai pisze:

    > Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
    > żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
    > zarejestrowany?

    Nie wiem czy w każdej sieci, w Plusie można to sprawdzić:
    http://www.plus.pl/rejestracja

    "Jeśli korzystasz już z oferty na Kartę, sprawdź czy Twój numer jest
    zarejestrowany:
    Wyślij SMS o treści: STATUS pod nr 80104 lub zadzwoń 601 102 601"

    PS. Też popadłeś w paranoje z inwigilacją i masz zamiar kupować
    zarejestrowany starter?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-09-04 16:39:21
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Czarek <c...@n...fm> Wrote in message:
    > PS. Też popadłeś w paranoje z inwigilacją i masz zamiar kupować
    > zarejestrowany starter?

    Rozważam wejście do interesu, rejestrowanie kilkuset SIMów to
    praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży - ciekawe
    dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2016-09-04 17:33:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 16:39:27 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Rozważam wejście do interesu, rejestrowanie kilkuset SIMów to
    > praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży
    Duży?
    > dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)
    Dużo ich jest?

  • 5. Data: 2016-09-04 18:10:12
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    > Duży?
    > Dużo ich jest?

    Jak sprzedają 100 SIMów w pakiecie, rozumiem że to są
    "hurtownicy", ponieważ jeżeli komuś zależy rzeczywiście na
    anonimowości to jaki sens kupować z zarejestrowanego na adres i
    dowód osobisty konta Allegro i jeszcze płacąc przelewem za
    swojego banku? :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2016-09-04 18:37:43
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Yerine Ictimai wrote on 2016-09-04 :
    > Przy okazji tych Allegrowych ofert, istnieje jakiś kod USSD itp
    > żeby szybko i pewnie sprawdzić czy dany SIM został
    > zarejestrowany?

    W play wpisujesz kod na sprawdzenie taryfy: *111*49*1# i masz od razu
    czy numer jest zarejestrowany czy nie, druga opcja to podpięcie numeru
    do play24 i sprawdzenie danych rejestracyjnych.

  • 7. Data: 2016-09-04 18:40:02
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Yerine Ictimai formulated on niedziela :

    > Rozważam wejście do interesu, rejestrowanie kilkuset SIMów to
    > praca chyba lekka a popyt na allegro jest duży - ciekawe
    > dlaczego, może skieruj pytanie do kupujących? ;)

    Pomyśl lepiej o ewentualnych późniejszych konsekwencjach, nie sądzę
    żeby takie coś było warte tych pieniędzy, już pomijam to że lada moment
    pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami
    zostanie ukrócony.

  • 8. Data: 2016-09-04 18:53:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    dizel wrote:
    > pomijam to że lada moment
    > pewnie na allegro i olx zmienią regulamin i handel takimi starterami
    > zostanie ukrócony.

    a niby dlaczego?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-09-04 19:09:35
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    masti submitted this idea :

    > a niby dlaczego?

    ustawa na razie tego nie zabrania, ale co za problem ją znowelizować.
    a dlaczego? to chyba oczywiste. Normalny człowiek jeśli nie ma nic do
    ukrycia to nie rozumiem po co mu taka karta zarejestrowana na kogoś
    innego. Już pomijam wady takiego rozwiązania choćby to że nie wyrobisz
    sam duplikatu w salonie i tak dalej i tak dalej.

  • 10. Data: 2016-09-04 19:27:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 18:10:19 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
    ?

    > Jak sprzedają 100 SIMów w pakiecie, rozumiem że to są
    > "hurtownicy",
    Ale sprzedają czy chcą sprzedac ?
    ponieważ jeżeli komuś zależy rzeczywiście na
    > anonimowości to jaki sens kupować z zarejestrowanego na adres i
    > dowód osobisty konta Allegro i jeszcze płacąc przelewem za
    > swojego banku? :)
    Sam widzisz że próbują łapać jeleni