  • 1. Data: 2016-08-31 02:21:10
    Temat: Brak kontaktów na karcie SIM
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie
    kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.
    Nie wiem co robić.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-08-31 09:38:22
    Temat: Re: Brak kontaktów na karcie SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W
    >telefonie kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.

    A jakas informacja co to za telefon ?
    I jaki blad zglasza ?

    Ksiazki w telefonie juz dawno przestaly byc kompatybilne z ksiazkami w
    SIM.
    Wiec i operacja zapisu traci sens.
    Ale w jakiejs szczatkowej formie jeszcze bywa.

    >Nie wiem co robić.

    Tradycyjnie - przez outlooka. I przez jakis stary telefon :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-08-31 15:44:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-31 o 09:38, J.F. pisze:
> [...]
    > Wiec i operacja zapisu traci sens.
    > Ale w jakiejs szczatkowej formie jeszcze bywa.

    > Tradycyjnie - przez outlooka. I przez jakis stary telefon :-)

    Samsung GT-S7580
    Outlooka nie mam. Spróbuje jutro zobaczyc czy przez bluetooth mi sie
    przeniesie z telefonu na telefon, ale raczej nie, bo w tym drugim nie na
    karty SIM.

    --
    animka

  • 4. Data: 2016-09-01 16:42:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 31 Aug 2016 02:21:10 +0200, w
    <57c6230a$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, Animka <a...@t...wp.pl>
    napisał(-a):

    > Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie
    > kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.
    > Nie wiem co robić.

    Wyłącz i włącz telefon.

  • 5. Data: 2016-09-02 01:31:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-01 o 16:42, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 31 Aug 2016 02:21:10 +0200, w
    > <57c6230a$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, Animka <a...@t...wp.pl>

    > Wyłącz i włącz telefon.

    Tak zrobiłam. Potem znalazla się opcja exportuj i importuj komtakty.Na
    szczęście udało się wyslać akurat na kartę SIM, a opcji było dużo. Nawet
    na kartę pamięi można wysłać kontakty.Nie wiem co zrobilam dobrego, że
    już kontakty mogły znależć się także na karcie SIM.