  • 1. Data: 2016-08-30 17:14:54
    Temat: Re: Apple w tarapatach
    Od: atm <...@v...pl>

    On 30.08.2016 17:00, J.F. wrote:

    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/apple-nie-p%C5%82aci%C5%82-podatk%C3%B3w-w-e
    uropie-firma-jest-winna-13-miliard%C3%B3w-euro/ar-AA
    ifqhU

    > "Komisja Europejska uznała, że Apple będzie musiał oddać 13 mld euro.
    > Firma nie płaciła podatków od zysków ze sprzedaży swoich produktów w
    > Europie "
    >
    > No ciekawe - zajma Apple konta, czy bedzie sprawa w sadach trwajaca lata.

    Tarapatach powiadasz? Wiesz ile oni maja workow pieniedzy?
    Zreszta niedawno bylo tez glosno o Google w EU.

  • 2. Data: 2016-08-30 21:25:03
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

    rtykuly/apple-nie-p
    inna-13-miliard%C3%

    > Tarapatach powiadasz? Wiesz ile oni maja workow pieniedzy?
    > Zreszta niedawno bylo tez glosno o Google w EU.

    Ignorancja nie zna granic... Drobne na waciki ;-)

    A i tak pewnie nikt tych pieniędzy od nich nie wyciągnie...

  • 3. Data: 2016-08-30 21:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości

    >Ignorancja nie zna granic... Drobne na waciki ;-)

    Moze i drobne, ale taka kwota jednorazowo i na Apple zrobi wrazenie.

    >A i tak pewnie nikt tych pieniędzy od nich nie wyciągnie...

    Ciekaw za to jestem, gdzie mialby wplynac.
    Do KE, czy do Irlandii ?

    J.

  • 4. Data: 2016-08-30 21:38:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 21:32, J.F. pisze:
    > Ciekaw za to jestem, gdzie mialby wplynac.
    > Do KE, czy do Irlandii ?

    Jest jeszcze ciekawiej. Podobno do USA.
    Swoją drogą niezły ten bajzel w UE.
    Każdy ciągnie w swoją stronę naginając i łamiąc traktaty i uzgodnienia.
    Teraz przyczepili się biednej Irlandii ;-) kiedy prawdziwe lody kręcą
    Niemcy i Francja.

    Żałość

  • 5. Data: 2016-08-30 23:06:34
    Od: atm <...@v...pl>

    Tu jeszcze wiecej tarapatow, wlasciwie gwozdz do trumny ;)
    http://www.gsmmaniak.pl/581852/iphone-android-zawies
    zanie-systemu/

  • 6. Data: 2016-08-31 20:03:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >uzgodnienia.
    >Teraz przyczepili się biednej Irlandii ;-) kiedy prawdziwe lody kręcą

    Swoja droga - irlandzi GDP na glowe nie przeskoczyl juz Niemiec i
    Francji ?
    Moze o to poszlo :-)

    J.