    From: Mateusz Viste <m...@w...tell>
    Subject: Re: Jak to robią w NASA
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <a...@g...com>
    <8...@n...net>
    <1...@g...com>
    <qksqus$1h0q$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <5d7219bc$0$6446$426a74cc@news.free.fr>
    <0...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5d7267e0$0$15200$426a34cc@news.free.fr>
    <5...@g...com>
    Date: 06 Sep 2019 19:12:38 GMT

    On Fri, 06 Sep 2019 12:03:02 -0700, Maciej Sobczak wrote:
    > Obowiązek zapewnienia 100% pokrycia istnieje dla *całego*
    > kodu a nie tylko dla jakiegoś drobnego kawałka, który napisałeś sam, a
    > pokrywanie kodu jakiejś obcej biblioteki albo wykazywanie jej zgodności
    > z wymaganiami projektu to jest coś, czego nikt nie chciałby robić.

    W tym momencie zdałem sobie sprawę, że myślimy o całkiem innych rzeczach
    - tzn. ty piszesz o tworze dużo bardziej ekstremalnym niż założyłem (co
    jest zupełnie zgodne z pierwotnym tematem "NASA").

    No i faktycznie - jeśli przyjąć, że piszemy logikę kontrolera stacji
    orbitalnej Jowisza, to "normalne" programowanie odpada. Zostaje pisanie
    pod "bare metal", gdzie program musi być wrzucony pod ściśle określony
    adres, każda zmienna ma ściśle określone miejsce w pamięci, a sam program
    jest sprawdzony za pomocą wszystkich możliwych kombinacji danych.

    Mateusz