  • Data: 2019-09-11 20:32:10
    Temat: Re: Jak to robią w NASA
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, September 11, 2019 at 9:21:07 AM UTC+2, Maciej Sobczak wrote:

    > Bo określenie "asercja" ma zbyt wiele znaczeń i u niektórych generuje chęć dyskusji
    nie na temat. :-)

    > No i termin "verification condition" jest bardziej sexy, niż "assertion" i skupia
    uwagę na temacie poprawności. Wpisz w Googlu jedno i drugie i porównaj wyniki. Od
    razu widać, że "verification condition" jest bardziej na temat.
    > ;-)

    A konkretnie, co jest na temat a co nie jest i na jaki? Nie wiem co to
    jest "verification condition". Verification condition to te adnotacje, a
    asercje to te marka/funkcje?