  • Data: 2018-09-04 05:06:07
    Temat: Re: Jak wydoić barana?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/28/18 21:27, Pszemol wrote:
    > Nie mam pojęcia - nie mamy takich tanich win w sklepach...
    > Najtańsze widziałem chyba za $9 ale przeważnie zaczynają się
    > w detalu "supersamach" od kilkunastu dolarów za butelkę 0,75L.

    Jeśli masz niedaleko Trader Joe's, to tam poszukaj. W VA półki mają
    zastawione całkiem niezłymi winami za mniej niż $10. Wręcz wino
    kosztujące ponad $10 to już rozpusta (choć mają i takie). Są tez pijalne
    po $3, ale duża część z tych co sprzedają mieści się w granicach $5-$8.
    Wliczając całkiem niezłe wina z krajów południowej półkuli.

    Jacek.