  • Data: 2018-04-28 00:38:43
    Temat: Re: Jak zachowac sie na autostrradzie?...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-27 o 09:55, miumiu pisze:

    > Dlaczego roszczeniowo?
    Ja też tego nie rozumiem. Przecież wiadomo, że znak autostrada oznacza,
    że należy jechać z prędkością co najwyżej 20 km/godz.
    Wyjątkowo roszczeniowe podejście prezentują nieodpowiedzialni obywatele,
    którym się poprzewracało w głowach z dobrobytu, i chcieliby autostradami
    jeździć powyżej 50 km/godz. Co za fanaberie!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/