  • 1. Data: 2018-04-26 07:55:35
    Temat: Jak zachowac sie na autostrradzie?...
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Jadac autostrada A4 pod Wroclawiem czesto mozna zauwazyc plamy krwi po
    rozjechanych zwierzetach, ktore wtargnely na jezdnie. Oczywiscie sa tez tam
    zazwyczaj rozmieszczone gustowne zolte znaki z narysowana skaczaca sarenka.
    Oczywiscie jest to dupochron dla nadlesnictw zeby nie placic odszkodowan za
    szkody spowodowane przez zwierzeta.
    W razie wypadku ze zwierzeciem wina jest oczywiscie kierowcy, bo nie
    dostosowal sie do znaku i powinienem to przewidziec.
    Pytanie jest : jak zatem jechac po autostradzie zeby uniknac kolizji z
    wyskakujaca z rowu sarna? Bo przy 100km/h nie ma bata zeby zareagowac, sam
    przywalilem kiedys w bazanta, ktory wyskoczyl mi spod barierek 5m ode mnie.
    Nie zdarzylem nawet mrugnac. Przy 200 to nawet nie chce myslec. To z jaka
    predkoscia w takim razie nalezy jechac? 50?

    Pzdr

  • 2. Data: 2018-04-26 08:55:21
    Temat: Re: Jak zachowac sie na autostrradzie?...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 07:55, miumiu pisze:
> [...]
    > Nie zdarzylem nawet mrugnac. Przy 200 to nawet nie chce myslec. To z jaka
    > predkoscia w takim razie nalezy jechac? 50?

    Przy prędkości ok. 50km/h to kiedyś trafiłem sarenkę i padła na miejscu.

    Myślę, że 20km/h to byłoby bardziej odpowiednie.

  • 3. Data: 2018-04-26 11:01:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >jaka
    >predkoscia w takim razie nalezy jechac? 50?

    80, ale 20m za ciezarowka :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-04-26 14:31:59
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-26 o 11:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >
    > 80, ale 20m za ciezarowka :-)

    Taaa... i 3 metry przed następną ciężarówką. Niefajnie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-04-26 21:56:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Nie zdarzylem nawet mrugnac. Przy 200 to nawet nie chce myslec. To z jaka
    > predkoscia w takim razie nalezy jechac? 50?

    Twój samochód, twoje życie, zdrowie i twojej rodziny jadącej z tobą w
    samochodzie. Zachowuj się jak chcesz. Jesteś dorosły.

  • 6. Data: 2018-04-26 22:24:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.04.2018 o 07:55, miumiu pisze:
    > Oczywiscie jest to dupochron dla nadlesnictw zeby nie placic odszkodowan za
    > szkody spowodowane przez zwierzeta.

    Nie uważasz że trochę za bardzo roszczeniowo do tego podchodzisz?
    Obowiązku korzystania z tego fragmentu autostrady zapewne nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-04-26 22:43:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie uważasz że trochę za bardzo roszczeniowo do tego podchodzisz?
    > Obowiązku korzystania z tego fragmentu autostrady zapewne nie ma.

    Tym niemniej na autostradach takie znaki wogóle nie powinny występować.
    Autostrady powinny być ogrodzone i tyle.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-04-27 09:55:19
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie uważasz że trochę za bardzo roszczeniowo do tego podchodzisz?
    > Obowiązku korzystania z tego fragmentu autostrady zapewne nie ma.

    Dlaczego roszczeniowo? Drogi sa publiczne. A ja chce przestrzegac na nich
    przepisow... tylko nie wiem jak to robic widzac taki znak. Interesowala by
    mnie mnie oficjalna odpowiedz na takie pytania zadane np policji. I nie
    odpowiedz typu "tak aby bylo bezpiecznie". Tylko konkretnie.

    Pzdr

  • 9. Data: 2018-04-27 11:11:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.04.2018 o 09:55, miumiu pisze:
> [...]
    > mnie mnie oficjalna odpowiedz na takie pytania zadane np policji. I nie
    > odpowiedz typu "tak aby bylo bezpiecznie". Tylko konkretnie.
    Nie wymagaj konkretów ani od policji ani od prawodawcy.
    Obywatel nie po to jest, żeby mu państwo pomagało. To obywatel ma
    państwu pomagać, podatki płacić i nie grymasić.
    Jakbyś (czego nie życzę) przeżył jakiś wypadek, to zobaczysz, że po
    fakcie wszyscy są mądrzy z wyjątkiem tego nieszczęsnika, któremu się
    trafiło.
    Jacek

  • 10. Data: 2018-04-27 15:37:11
    Od: l...@g...com