  • Data: 2018-09-03 12:34:14
    Temat: Re: Jak znale?? up?yw pr?du w ?cianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Tak, samo z siebie.

    > Raczej by nie włączyło, jeśli przy kolejnym teście nadal stwierdzało
    > obecność czegoś "złego".

    Ale tam już od wielu dni nie ma niczego złego, linia jest otwarta, a opór
    do ziemi nadal jest. To jest podłączone na stałe.

    > Wydaje mi się, że na samych urządzeniach już nie, że jest sobie centrum
    > nadzoru i jakby co, jest ekipa, która musi szybko wytrzeźwieć (obym nie
    > wykrakał...) i jazda na urządzenia, naprawiać.

    Czyli w sumie taka centrala nie różni się niczym od innego zarządzanego
    zdalnie sprzętu komputerowego...

    > Ale i tu zdarzają sie kawałki linii idące napoowietrznie... Dokładniej, to
    > do puszki abonenckiej nawet pod ziemią, ale już przy domostwach, to wychidzi
    > kabelek do puszki, a z puszki czasem nawet sporo metrów do poszczególnych
    > posesji.

    Tylko czy do bloku sprzed co najmniej 40 lat prowadziliby napowietrznie?

    Z drugiej strony idzie tu jakiś gruby kabel od jednego bloku do drugiego
    (od dachu do dachu), ciekawe co to jest.