  • Data: 2010-04-08 08:23:46
    Temat: Re: Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat?
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3461.00001460.4bbd8fc2@newsgate.onet.pl...

    > No i wpisuję w w/w linku do przeszukania np. cepilek i co? I nic, tylko
    > 30
    > wyników ostatnich z tego roku, a ja potrzebuję sprzed kilku lat...
    > Co robię nie tak?

    Nie wiem. Ja wpisałem
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/se
    arch?group=pl.misc.elektronika&q=cepilek&qt_g=Przesz
    ukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    i widzę posty z 2002roku. Miałeś wtedy inny adres (w domenie
    poczta.onet.pl).
    Wyświetl sobie jakiś swój post z powyższego adresu, następnie obok Nicka
    masz link do "Wyświetl profil". Google pokazuje aktywność w 2002
    (kwiecień, maj), 2003 (sierpień, wrzesień) i 2010 (ostatnie 2 miesiące).

    Qwinto