  • Data: 2018-08-13 18:19:32
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2018 10:43:35 UTC-5 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Miałem w kuchni drewniany żyrandol. Po zmianie na metalowy podłączyłem
    > obudowę do żółto-zielonego. Że mrowi zauważyłem po roku czy dłużej przy
    > wymianie żarówki, ale pomyślałem - zrobiło się przebicie w żyrandolu
    > (inny kupiony razem z tym (idea budowy podobna) był z tego powodu
    > reklamowany więc przy braku zastanowienia był to narzucający się wniosek).
    > Dopiero jak rok, czy dwa później wymyśliłem, że umyć będzie łatwiej jak
    > zdejmę i przy tej okazji zauważyłem, że obudowa jest "uziemiona" to mnie
    > olśniło, że przebicie w żyrandolu skutkowało by przecież wywaleniem korków.
> [...]

    Jak kabel do zyrandola jest trzy zylowy a ktos chcial miec dwa obwody aby regulowac
    ilosc swiatla to zazwyczaj ten zolty jest podpinany jako faza.

    A ze jak sie jest zle uziemionym i faza tylko delikatnie laskocze to latwo jest sie
    pomylic i uznac ze to jakies niewielkie przebicie a nie wprost podpiecie pod faze.