eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak znaleźć upływ prądu w ścianie? › Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
  • Data: 2018-09-07 20:03:48
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 września 2018 12:33:46 UTC-5 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > s...@g...com pisze:
    >
    > >>> Poza tym ta neostrada dzialala dobrze przez 99,99 %czasu.
    > >>> Na te 15 lat moze 2 tygodnie byly w kratke. Wiec w sumie
    > >>> nie tak zle bylo...
    > >>
    > >> 15 lat to trochę ponad 130 tysięcy godzin. 0,01% jest bliżej
    > >> 14 godzin niż 14 dni.
    > >
    > > "byly w kratke" a nie "nie bylo neo wogole".
    >
    > Jakoś nie wpadłem na to, że dla kogoś "były w kratkę" i "nie było
    > neo w ogóle" może stanowić wielką różnicę.
    >

    Ano widzisz, jak rozlacza na 3 minuty co godzine czy dwie to jakos mozna sobie z tym
    dac rade. Szczegolnie ze to dom i raczej nic takiego co wymaga ciaglosci lacza tam
    nie dzialalo.

    > > Jak zwykle pomocny jestes. Nie moge sie nadziekowac.
    >
    > To może jeszcze napiszę jak to u mnie wyglądało (akurat nie Orange,
    > inny operator). Przez bodaj osiem lat łącze działało bez minuty
    > przerwy (cały czas z mojej strony monitorowane). Potem nagła "kratka",
    > i to w momencie kiedy najbardziej potrzebowałem ciągłości. Składam
    > reklamację gdy akurat nie działa. Zanim zareagowali, to "samo się
    > naprawiło" -- więc nie widzą powodu by coś robić. I tak kilka razy.
    > No to dostali wynik monitoringu i już nie mogli wiele do gadania.
    > Zwłaszcza, że z reklamacją poszedł wniosek o zwrot 100% kwoty faktury.
    > Zwrócili, ale się nie poprawiło. Więc powtarzamy cykl. W końcu sami
    > grzecznie poprosili, bym więcej do nich nie pisał, bo oni nic nie
    > potrafią zrobić, mogą tylko oddawać kasę. Ale jeśli się zgodzę, to
    > mogą mi obniżyć faktury o jedną czwartą za permnentny stan usterki.
    > Miękkie mam serce, więc przystałem na to. "Działanie w kratkę" wciąż
    > ma miejsce, tak gdzieś w ciągu 1% czasu.
    >

    U mnie tez to lacze bylo w znakomitej wiekszosci stabilne.
    Zreszta podobnie mialem z internetem modemowym. Cala Polska narzekala jaka to kila w
    tej tepsie a u mnie bylo calkiem ok. Taki dysonans...

    > Nie mogę się nadziwić, że ktoś toleruje dziadostwo, jeśli współczesna
    > technika pozwala na coś znacznie lepszego. Gdybym mógł zmienić dostawcę
    > na takiego, co zamiast 99% ma przynajmniej 99,99%, to bym zaraz zmienił.
    > I płacił 100% ceny z cennika.
    >

    Ano sa tacy co im bardziej pasuje jak jest niz zeby bylo cos lepszego. I co ciekawe
    czasem maja ku temu powody tyle ze sie nie chwala nimi.
    Bo np. mogli by poprawic jakosc dla 1% klientow ale musieli by zainwestowac tyle ze
    zwracalo by sie 4 lata.
    A ze 99% klientow nie narzeka to jest jak jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: