    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 7 Sep 2018 11:03:48 -0700 (PDT)
    <pm88sd$fci$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <5b87a98e$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8b934b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmgcio$epj$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pmn3e4$30m$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pmsao6$603$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 września 2018 12:33:46 UTC-5 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Jakoś nie wpadłem na to, że dla kogoś "były w kratkę" i "nie było
    > neo w ogóle" może stanowić wielką różnicę.

    Ano widzisz, jak rozlacza na 3 minuty co godzine czy dwie to jakos mozna sobie z tym
    dac rade. Szczegolnie ze to dom i raczej nic takiego co wymaga ciaglosci lacza tam
    nie dzialalo.

> [...]
    > naprawiło" -- więc nie widzą powodu by coś robić. I tak kilka razy.
    > No to dostali wynik monitoringu i już nie mogli wiele do gadania.
    > Zwłaszcza, że z reklamacją poszedł wniosek o zwrot 100% kwoty faktury.
    > Zwrócili, ale się nie poprawiło. Więc powtarzamy cykl. W końcu sami
    > grzecznie poprosili, bym więcej do nich nie pisał, bo oni nic nie
    > potrafią zrobić, mogą tylko oddawać kasę. Ale jeśli się zgodzę, to
    > mogą mi obniżyć faktury o jedną czwartą za permnentny stan usterki.
    > Miękkie mam serce, więc przystałem na to. "Działanie w kratkę" wciąż
    > ma miejsce, tak gdzieś w ciągu 1% czasu.

    U mnie tez to lacze bylo w znakomitej wiekszosci stabilne.
    Zreszta podobnie mialem z internetem modemowym. Cala Polska narzekala jaka to kila w
    tej tepsie a u mnie bylo calkiem ok. Taki dysonans...

    > Nie mogę się nadziwić, że ktoś toleruje dziadostwo, jeśli współczesna
    > technika pozwala na coś znacznie lepszego. Gdybym mógł zmienić dostawcę
    > na takiego, co zamiast 99% ma przynajmniej 99,99%, to bym zaraz zmienił.
    > I płacił 100% ceny z cennika.

    Ano sa tacy co im bardziej pasuje jak jest niz zeby bylo cos lepszego. I co ciekawe
    czasem maja ku temu powody tyle ze sie nie chwala nimi.
    Bo np. mogli by poprawic jakosc dla 1% klientow ale musieli by zainwestowac tyle ze
    zwracalo by sie 4 lata.
    A ze 99% klientow nie narzeka to jest jak jest.