    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Date: Sun, 9 Sep 2018 00:17:20 +0200
    <5b87a98e$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8b934b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmgcio$epj$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <pmn3e4$30m$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pmsao6$603$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com >

    news:07af95b3-b4da-420f-88a4-6b155084a052@googlegrou
    ps.com...
    > Ano widzisz, jak rozlacza na 3 minuty co godzine czy dwie
    > to jakos mozna sobie z tym dac rade. Szczegolnie ze to dom
    > i raczej nic takiego co wymaga ciaglosci lacza tam nie dzialalo.

    Niby można, ale, jakbyś np. miał P2P i wreszcie pociągnął oczekiwany od roku
    kawałek (mój rekord to OIDP 2 lata), a to ci transfer nagle pierdujebut, to
    wszyscy wieczorni elektrycy tego świata, mieli by się od kogo uczyć
    słownictwa. I kolejne 2 lata czekania na źródło, bo albo nie ma, albo
    przekroczona kolejka, albo nie udaje się inicjacja transferu.
    Albo nawet nie P2P, tylko jakaś pilna, choć sporadyczna sprawa, cokolwiek,
    co wymaga łacza na już, choćby to był (0)202122, byle działający, choćby to
    miał być dostęp na 15 sekund, by puścić BLIKa.

    > U mnie tez to lacze bylo w znakomitej wiekszosci stabilne.
    > Zreszta podobnie mialem z internetem modemowym.
    > Cala Polska narzekala jaka to kila w tej tepsie
    > a u mnie bylo calkiem ok. Taki dysonans...

    Moje SDI, na początku przechuj straszny, Potrafiło się kilka razy dziennie
    zjebać, już na centralę dzwoniłem, tam po minucie-dwóch, nagle "trzask" i za
    chwilę lampki wreszcie zatrybiły. Zaś pod koniec, SDI mi chodziło lepiej
    (wręcz megastabilnie, nawet nie narzekałem, że tyle płacę, bo było warto),
    niż telefon, na który też nie mogłem narzekać. Nawet, jak mi się kołdra
    zrobiła przykrótka i zabrakło kasy na wszystko, juz telefon nawet na
    pogotowie dzwonić nie chciał (znaczy się chciał, ale krzywo patrzył na samo
    spojrzenie na słuchawkę, oczywiście, inne, niż pogoty juz nie chodziły;
    spłaciłem to w końcu), a SDI chodziło cały czas. Na koniec przeskoczyłem na
    UPC, wówczas Chello, następcę PTK. 512/128 dało realny skok szybkości, przez
    chwilę miałem dwa działające dostępy i czasem sobie między nimi
    transferowałem.

    > Bo np. mogli by poprawic jakosc dla 1% klientow ale
    > musieli by zainwestowac tyle ze zwracalo by sie 4 lata.
    > A ze 99% klientow nie narzeka to jest jak jest.

    Jeszcze jest coś, co można by nazwać dbaniem o wizerunek. Więc mogli by
    chociaż stwarzać pozory, że klient dla nich coś znaczy. Łyżka dziegciu psuje
    beczkę miodu, chyba, że nie znają tej starej prawdy.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.