  • Data: 2014-10-15 11:37:38
    Temat: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Andrzej napisał:

    > Świetne! Tylko szkoda, że na końcu przesadzili likwidując kota
    > i "undesired planet". Gdyby nie to, na pewno dostaliby wiele
    > zamówień. Z drugiej strony - ja mam takiego upierdliwego sąsiada...

    Ta końcówka może być wręcz zabezpieczeniem przed poważnymi oskarżeniami,
    że jak to, oferują coś publicznie, a to nie ma prawa działać. Czyli że
    naciągacze. Można jednak sądzić, że na numer telefonu, który przewija
    się przez cały film, parę osób zadzwoniło. Ludzie nie obejrzą nawet do
    końca -- i już chcą to mieć. Tak to wszystko działa, te reklamy.

    --
    Jarek