    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak zrobic panorame wnetrza?
    Date: Tue, 20 Jan 2015 13:33:48 +0100

    W dniu 2015-01-20 o 12:23, 666 pisze:
    > To jest sprzeczne samo ze sobą.
    > Mamy XXI wiek.
    > Albo głowice nodalne i podobne gadżety (IMHO jakby co wystarczy szyna
    > podpięta pomiędzy aparat, a zwykłą głowicę), albo oprogramowanie, które
    > powinno umieć skleić panoramę z tego, co zrobię denkiem od butelki.
    > Jeśli Twoje oprogramowanie potrzebuje na wejściu głowicy nodalnej, to to
    > jest jedno wielkie g...., a nie oprogramowanie XXI wieku.
    > Doszliśmy do czasów, gdzie super duper lustrzanki systemowe (lub
    > podobne) wymiękają przy pierwszym lepszym smartfonie cyk cyk dwa trzy
> [...]

    Nie do końca rozumiem czy do mnie pijesz ?

    Zapytałeś, jak zrobić panoramę - odpowiedziałem. Jak się znasz lepiej i
    uważasz, że moja odpowiedź o głowicy panoramicznej, sofcie, który działa
    oraz cenach, za które możesz ten sprzęt kupić ci nie odpowiada, to się
    wal ! Trzeba było nie pytać i nadal robić panoramy komórką jak wyżej.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===