    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Date: Thu, 1 Oct 2015 09:28:07 +0200

    Użytkownik " (c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:560c8584$0$8377$65785112@news.neostrada.pl...
    > Marzy mi się taka maksymalnie wypasiona, ale... tania! ;)
    >
    > Cenne będą porady zarówno co do konkretnych modeli, które np. Wam --
    > znakomicie
    > się sprawdziły, ale za całkiem wystarczające uznam podpowiedzi, *co* mam
    > wrzucić
    > w googlarkę, abym miał jaki-taki "przegląd ofert" -- na Allegro dajmy na
    > to.
    >
    > 1.. Powinna ona być zdecydowanie dość inteligentna, i umożliwiać
    > przetestowanie ogniw, aby podać (choćby mocno przybliżoną) ich rzeczywistą
> [...]

    Mam ładowarkę z Lidla, taką z wbudowanym zasilaczem. Rozładowywuje, ładuje,
    podobno ładuje konserwacyjnie, podobno wykrywa koniec ładowania po
    DeltaV/DeltaT.
    Nie wykrywa zużytych ogniw. Ogniwo musi już być totalnie padnięte, żeby
    pokazała nieprawidłowości.
    Jest na pewno lepsza niż tanie ładowarki opierające się tylko na czasie
    ładowania, ale do takiej BC-900 to jej sporo brakuje.

    Kolega modelarz pokazywał mi ładowarkę modelarską. Full wypas łącznie z
    wykresami na komputerze i odzyskiwaniem energii w trakcie rozładowywania
    ogniw. Musiałbyś dopisać jedno zero do swojego budżetu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba