  • Data: 2019-02-12 23:22:49
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> No to S6 sobie kup :-P
    >
    > Po co mi śmieć technologiczny?
    ale może dla kogoś ten telefon ma zalety?

    > Miałem miesiąc S8 ale sprzedałem bo
    pisałeś że masz s5 który to telefon ładuje się tylko z 5 wolt i naprawdę
    trudno mi uwierzyć że jest w stanie pociągnąć 2 ampery. Miałes s8, które
    ma Quick chargea. S8 powinien ładować się niemalże (w środku stanu
    naładowania baterii) dwa razy szybciej. więc jeśli szybkość ładowania ma
    istotne znaczenie to już dawno nie powinieneś mieć s5!!

    > Widzę: "Nie mogę gadać bo mam 15% baterii bo nie miałem czasu naładować" :)

    każdy powód, wymówka jest dobry. wiekszość z nas ma smartfony, bo
    korzysta ze "smart" a to kosztuje energię. jedna z teorii głosi że jeśli
    ładujesz smartfona raz na 3 dni, to znaczy że nie potrzebujesz
    smartfona. Gdyby osoba której słowa zacytowałeś ładowała telefon co noc
    - nie byłoby problemu. Ogólnie naprawdę przydało by się jakieś zdjęcie
    filmik pokazujący ładowarkę i telefon który łyka 2 ampery. Ja Ci mogę
    pokazać ładowarkę na 3 porty ktorej zasilacz ma 5.7V, 5A ale galaxy s4,
    s5 nigdy nie chciały ładować się więcej niż 1.2A. podkręcanie napięcia
    skutkowało komunikatem - za wysokie napięcie ładowania i przerwaniem
    ładowania. Quick charge też nie "wskakuje" na xiaomi mi 5 wyżej niż
    1.2a9v, co i tak jest wynikiem rewelacyjnym, bo w optymalnych warunkach
    mam +50% baterii w mniej niż 30 minut.
    ToMasz