  • Data: 2019-02-12 23:09:49
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja pisałem o fabrycznych ładowarkach 2A i od zawsze sprawdzam prąd
    > ładowania, albo programem w telefonie albo amperomierzem :) Nawet w
    > samochodzie mam miernik
    > (https://img.staticbg.com/thumb/view/oaupload/banggo
    od/images/16/44/c9193559-dc6a-4667-9116-2d84cd7a76fd
    .jpg)
    > który pokazuje mi jaki prąd i napięcie wyłazi. Ważny oczywiście jest
    > kabelek bo byle gówniaty nie potrafi 2A prowadzić.

    daj fotkę na której widać prąd ładowania telefonu który ma 50% baterii i
    95% baterii.
    A jak to nie jest problem, to jeszcze jedną z usbdoktora który mierzy
    ładunek jaki przyjęła bateria wspomnianego w innym wątku xiaomi. telefon
    ma być wyłączony podczas ładowania. moja bateria w xiaomi ma mieć
    3000mAh, a po 2 latach przyjmuje 1800mAh. A teraz najlepsze: to i tak
    jest dużo. Bo nowe baterie do samsunga s4 za 30zł, z opisem 2600mah,
    przyjmowały okolice 1000mAh
    ToMasz