    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5c7e6309$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e6d77$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ea045$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7eb1b1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Date: Tue, 5 Mar 2019 19:31:44 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-05 o 17:12, J.F. pisze:
    [...]

    >Zwyczajnie RAMu brakuje a procek nie wyrabia.

    Gdyby procek nie wyrabial, to powinno dalej dzialac, tylko nieco
    wolniej.
    No chyba, ze napchali pracy w funkcje cyklicznie wykonywane, ze uzyty
    na 100% czy wiecej.

    RAM brakuje ... tez tak podejrzewam. Ale pare miesiecy wczesniej nie
    bylo takich problemow.
    Nagle wzroslo zuzycie RAM, czy akurat pare aktualizacji rozroslo czesc
    rezydentna, i dostepna pamiec zmalala ponizej jakiejs krytycznej...

    >To działa nawet na przedpotopowych kuchenkach mikrofalowych :)
    >GMaps, nim się odpalą, to często można dojechać na miejsce bez
    >nawigacji :D

    Na starym telefonie ?
    Bo na nowym dosc sprawnie ...

    >Nie, muli i tyle. Wybieranie czegoś to koszmar i jeszcze potrafi się
    >zawiesić...jak poczekasz 10 min to się nawet odwiesza :D

    No ale czemu ?
    Przeciez nie dlatego, ze w starej wersji Androida brakuje jakiejs
    funkcji, wiec program wykonuje ja 10 minut :-)

    J.