    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5c7e6309$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7e6d77$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ea045$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7eb1b1$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec0e1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7ec9d7$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Date: Tue, 5 Mar 2019 22:36:13 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-05 o 19:31, J.F. pisze:
    [...]

    >Misiu, jak dziecku, jak dziecku...kiedyś procki miały JEDEN rdzeń :]
    >i 0,5G RAM jak nie masz apek poinstalowanych, które źrą RAM bo serwis
    >siedzi w tle i czycha to OK. Jak tylko zainstalujesz jakieś
    >messengery (często 3-4szt) to już RAM jest zapchany, pomimo ze niby
    >nic nie uruchomione.

    Jak dziecko - RAM brakuje, czy procek nie wyrabia, zdecyduj sie :-)

    Moze byc jedno i drugie, tylko objawy jednego i drugiego sa rozne.

    >No pewnie. Apki mają apetyt na RAM co najmniej 2x tle co 2 lata temu
    >:]

    Ale to nie bylo 2 lata, tylko raczej 3-6 miesiecy.
    Tzn w sumie to tak dosc nagle telefon stal sie nieuzywalny,
    ale mozliwe, ze wczesniej byly pierwsze objawy, tylko ignorowalem i
    zrzucalem na karb ogolnych bledow.

    >No fakt, cały czas rozmawiamy o nowych telefonach. Nie zauważyłem :>

    Czyli chciales powiedziec, ze na starym telefonie trekbuddy dziala
    sprawnie, a GMaps nie ?
    Sie zgadzam.
    I faktycznie GM dziala jakos wolno - tzn przyzwoicie startuje, adres
    wprowadzic trudno, bo klawiaturka sie dlugo wyswietla, wprowadzanie
    przez mikrofon startuje minutami ... swoja droga ciekawe co on wtedy
    robi ... pamiec odsmieca ?
    A na koncu wylatuje czy sie wiesza ?

    A janosik ? To nie jest juz maly program ...

    Tak czy inaczej - wyglada na to, ze RAM brakuje, i trzeba telefon
    wymienic na nowy :-)

    >j/w Kiedyś Google Play miało 2MB :D

    No ale funkcja po 10 minutach sie odwiesza i dziala.
    Czyli jest.
    Czyli nie mozesz pisac, ze w starej wersji systemu jej nie ma.

    No chyba, ze to jakos inaczej dziala, niz mi sie wydaje :-)
    Bo w nowych wersjach Androida funkcji faktycznie przybywa.

    J.