  • 1. Data: 2012-06-14 20:41:28
    Temat: Jaką płytę główną?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Płyta musi być ATX i mieć 4 banki pamięci.
    Czy są jakieś strony, gdzie można wybrać płytę zadając filtry.
    Na http://allegro.pl/podzespoly-bazowe-plyty-glowne-422
    8?order=p
    płyty sa podzielone według socketów, nie znam się na tym.

  • 2. Data: 2012-06-14 21:55:47
    Temat: Re: Jaką płytę główną?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Płyta musi być ATX i mieć 4 banki pamięci.

    Jakakolwiek bez kompletnie żadnych innych wymagań? Miałem taką ABIT BX6,
    miała 4 banki

    > Czy są jakieś strony, gdzie można wybrać płytę zadając filtry.
    > Na http://allegro.pl/podzespoly-bazowe-plyty-glowne-422
    8?order=p
    > płyty sa podzielone według socketów, nie znam się na tym.

    Filtr na banki pamięci? nie widziałem.

    Zdecyduj najpierw może jednak jaki sprzęt ma być, a 4 banki to już potem nie
    będzie problemu

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-06-14 23:55:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Borneq" napisał:

    > Płyta musi być ATX i mieć 4 banki pamięci.
    > Czy są jakieś strony, gdzie można wybrać płytę zadając filtry.

    Oczywiście. Ale podanie nazwy tego portalu wywołuje histerię wśród
    tutejszych handlarzy. Mimo tego, a może raczej właśnie dlatego - podaję:
    http://www.komputronik.pl/category/1/Sklep_interneto
    wy.html?update%5B%5D=KtrWarehouse&sb=&p=1&sort=0&by=
    &sa=true&go=&vg=1&ot=22&attribute_enabled_403=1&a%5B
    403%5D%5B%5D=400&a%5B403%5D%5B%5D=400
    W razie czego z lewej na dole jest klawisz "Więcej cech".

    > Na http://allegro.pl/podzespoly-bazowe-plyty-glowne-422
    8?order=p
    > płyty sa podzielone według socketów, nie znam się na tym.

    Grzebanie w śmietnikach rzadko przynosi pozytywne efekty.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-06-15 00:37:47
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-14 20:41, Borneq pisze:
    > płyty sa podzielone według socketów, nie znam się na tym.

    Jak się nie znasz to idź do sklepu tam ci dobiorą co potrzeba.
    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 5. Data: 2012-06-15 01:08:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Płyta musi być ATX i mieć 4 banki pamięci.

    Tym ATX bardzo mocno ograniczasz sobie wybór. Już 4 banki w obecnych płytach
    ograniczają wybór, a pełny ATX to już spora rzadkość. Tak z ciekawości, po
    co Ci pełny ATX?
    No i byłoby fajnie jakbyś jednak określił jaki socet Cie interesuje :)
    Ewentualnie, jeśli nie ogarniasz socetów, napisz jakiego proca planujesz ;)

  • 6. Data: 2012-06-15 03:26:11
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    8?order=p
    > płyty sa podzielone według socketów, nie znam się na tym.

    Pierwsze primo: JAKIE PAMIĘCI.

    SOCKETY to gniazda pod procesor. Intel lub AMD. Każde jest inne.
    Pamięci to SDRAM, DDR, DDR2.

    Są sklepy internetowe, należy wybierać co się chce. Jednak filtra banków nie
    widziałem w żadnym.
    Jak się nie znasz, to nic nie poradzę. Same banki bez procesorów i chipsetów
    to kuriozalna abstrakcja.
    Pisz www.arest.pl albo www.proline.pl a archiwalne www.allegro.pl i
    przeglądaj co mają, aż znajdziesz.

    Strony Ci niepotrzebne, zadaj konkretne pytania TUTAJ.

    Feromon

  • 7. Data: 2012-06-15 12:07:44
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i byłoby fajnie jakbyś jednak określił jaki socet Cie interesuje :)
    > Ewentualnie, jeśli nie ogarniasz socetów, napisz jakiego proca planujesz

    Musi być ATX, aby pasowała do obudowy, dobre ubudowy nie są najtańsze a mam
    Chieftec LBX-01B-B-B-400. Muszą być przynajmniej 4 banki do rozbudowy.
    Socket to może AM3, mam Athlona a to byłoby dla jego następcy, choć tu nie
    jestem zdecydowany, może warto przejść na Intela - jak ma się cena Inteli
    dla podobnej wydajności? Czy gdy są AM3 to sockety AM2 są przestarzałe?
    Pamięci DDR3.

  • 8. Data: 2012-06-15 12:10:48
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    403%5D%5B%5D=400&a%5B403%5D%5B%5D=400
    > W razie czego z lewej na dole jest klawisz "Więcej cech".

    Dzięki, fajna stronka, ja swój komputer złożyłem w przeważającej części w
    Agito:
    http://www.agito.pl/podzespoly-pc/plyty-glowne/79.ht
    ml

  • 9. Data: 2012-06-15 15:20:55
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pisz www.arest.pl albo www.proline.pl a archiwalne www.allegro.pl i
    > przeglądaj co mają, aż znajdziesz.
    >
    > Strony Ci niepotrzebne, zadaj konkretne pytania TUTAJ.

    Jednak wybiorę AMD, bo procesory Intele są bardzo drogie. Podoba mi się
    Procesor AMD Athlon II X4 631 FM1 BOX
    któy jest wykonany w technologii 32nm. Nie posiada iGPU, co to jest?
    czterordzeniowe zużywają znacznie więcej prądu niż dwurdzeniowe, czy przy
    normalnej pracy, gdy nie wykorzystywane są 4 rdzenie, zużywają mniej prądu?
    A karta graficzna to Radeon HD 5570 lub 6570 - jest jakaś róznica?

  • 10. Data: 2012-06-15 21:22:08
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > Procesor AMD Athlon II X4 631 FM1 BOX
    > któy jest wykonany w technologii 32nm. Nie posiada iGPU, co to jest?

    Zużywa 100W, najwięcej Phonemy a najmniej APU, co to znaczy, że zintegrowana
    grafika w procesorze?