  • 11. Data: 2012-06-15 23:15:05
    Temat: Re: Jaką płytę główną?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 12:10, Borneq pisze:
    > Użytkownik "JoteR"<j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:jrdmkg$k9h$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.komputronik.pl/category/1/Sklep_interneto
    wy.html?update%5B%5D=KtrWarehouse&sb=&p=1&sort=0&by=
    &sa=true&go=&vg=1&ot=22&attribute_enabled_403=1&a%5B
    403%5D%5B%5D=400&a%5B403%5D%5B%5D=400

    ml

    Agito przejęło już Allegro :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-06-15 23:15:49
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Zużywa 100W, najwięcej Phonemy a najmniej APU, co to znaczy, że
    > zintegrowana grafika w procesorze?

    Znalazłem coś takiego
    AMD A8-3870K - procesor wraz z grafiką i to szybką (szybsze karty graficzne
    zużywają bardzo dużo prądu, do tego właściwie jedna płyta główna w trzech
    odmianach:
    Asus F1A55
    Asus F1A55-M
    Asus F1A55-V

    wersja M to microATX, podobno obudowie to nie powinno przeszkadzać, bo może
    być MicroATX/ ATX & EATX
    Asus F1A55 - wersja podstawowa z CrossFire bez zintegrowanej karty
    graficznej
    Asus F1A55-V - nieco większa z zintegrowaną kartą graficzną.

    pytanie: jak się ma zintegrowana lub nie karta graficzna do procesora APU -
    AMD A8-3870K, czy nie potrzebuje żadnej karty graficznej jak również nie
    potrzebuje zintegrowanej na płycie?

  • 13. Data: 2012-06-16 08:50:05
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > APU - AMD A8-3870K, czy nie potrzebuje żadnej karty graficznej jak
    > również nie potrzebuje zintegrowanej na płycie?

    Potrzebujesz płytę główną z wyjściami na monitor
    Czyli Asus F1A55-M lub Asus F1A55-V
    Asus F1A55 nie ma gniazd, więc nie wykożystasz wbudowanego GPU

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2012-06-16 12:18:22
    Temat: Re: [OT] Jaką płytę główną?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Irokez" napisał:

    > Asus F1A55 nie ma gniazd, więc nie wykożystasz wbudowanego GPU

    Ale ma złącza PS/2, więc można wykoRZystać klawiaturę z działającym F7.

    JoteR