  • Data: 2013-08-12 20:13:19
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 19:45, Krzysztof 45 pisze:

    > A kurewstwo, pedalstwo i chamstwo w TV Tobie nie przeszkadza? Chyba tego
    > gówna więcej jest w mediach niż na CB.

    Nie, nie jest, a wręcz bym stwierdził, że jest niewiele. No, ale to
    zależy co kto ogląda :>

    > A jeżeli przeszkadza i potrafisz to gówno odfiltrować z tv, to z CB jest
    > podobnie.

    Nie, nie jest podobnie. Żeby sensownie traktować CB jako informację,
    to trzeba używać kanału 19 (pomijam użycie CB jako komunikacji
    'osobistej'). Biorąc pod uwagę różne wypowiedzi (w tym Twoje) to
    niestety na bank na CB spotka się takie zachowania, które nijak nie
    zachęcają do stosowania tego środka komunikacji. Prywatnie wręcz
    zdemontowałem CB z samochodu na początku lat 90 i zamontowałem
    powtórnie parę lat temu, jak jeździliśmy w parę samochodów na
    urlop gdzieś dalej (roaming kosztuje, choć ostatnio bardzo staniał).