    From: Oje-Ejo <o...@y...ru>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jakaś oferta SAT bez dekodera?
    Date: Wed, 05 Nov 2014 11:24:10 +0100

    On 11/04/14 22:37, uars wrote:
    > Cyfrowy Polsat, oferta z modułem CAM.

    A co to ten muduł CAM?
    Czy na DreamBoksie to zadziała?

    > W nc+ można było kiedyś wziąć samą kartę albo kartę+moduł CAM, ale teraz
    > już chyba nie.

    A jak się nazywała tamta oferta i czy na pewno już jej nie oferują?

    > Co gorsza nc+ nachalnie chce wcisnąć dekodery osobom, które mają swój
    > sprzęt.
    > "Wyślemy panu za darmo na wszelki wypadek WiFi-Box'a, jakby pana dekoder
    > się zepsuł. Przecież może leżeć w szafie."
    > Pewnie za jakiś czas coś wykombinują i zostanie tylko używanie
    > dedykowanego badziewia :(

    A co masz na myśli, czy to że coniektórzy klienci obecnie używają
    własnych dekoderów z kartami NIE-dedykowanymi i nc+ przymierza się żeby
    i to im uniemożliwić?

    > Jak coś za darmo na siłę wciskają, to nie brać bo to na pewno podstęp ;)

    Więc czyż toto nie kwalifikuje się do urzędu ANTYMONOPOLOWEGO?

    Jak wiemy, nc+ powstało przez "WROGIE PRZEJĘCIE" Cyfry+ przez "N-kę"
    (albo odwrotnie, proszę poprawić w razie czego).
    W wyniku tego z RYNKU ZNIKNĘŁY ZUPEŁNIE oferty pakietów z kartami
    NIE-dedykowanymi.
    Własne, często drogie, luksusowe dekodery satelitarne renomowanych firm,
    na które klienci wydali częstokroć duże pieniądze
    obecnie stały się BEZUŻYTECZNE!

    Opisywana sytuacja jest CHORA! Chyba tylko w POlsce takie rzeczy!
    W innych krajach Unii Europejskiej dostępne są oferty z NIE-parowanymi
    kartami.

    Przy okazji, czy da się jakoś kupić pakiety nieparowane z innych krajów,
    z kanałami w języku angielskim lub rosyjskim, ile to kosztuje i czy legalne?

    Trudno, jak mamy TYRANIĘ we własnym kraju więc trzeba przerzucić się na
    inne języki.