  • 1. Data: 2014-11-04 14:46:27
    Temat: Jakaś oferta SAT bez dekodera?
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    Czy obecnie któryś operator na rynku polskim oferuje pakiet tv
    satelitarnej tzw. "bez dekodera" a więc przy założeniu, że klient chce
    używać WŁASNEGO dekodera (o wiele klas jakości przewyższającego te
    oferowane przez operatorów)?

  • 2. Data: 2014-11-04 22:37:32
    Temat: Re: Jakaś oferta SAT bez dekodera?
    Od: uars <u...@...pl>

    W dniu 2014-11-04 14:46, Oje-Ejo pisze:
> [...]
    > satelitarnej tzw. "bez dekodera" a więc przy założeniu, że klient chce
    > używać WŁASNEGO dekodera (o wiele klas jakości przewyższającego te

    Cyfrowy Polsat, oferta z modułem CAM.
    W nc+ można było kiedyś wziąć samą kartę albo kartę+moduł CAM, ale teraz
    już chyba nie.
    Co gorsza nc+ nachalnie chce wcisnąć dekodery osobom, które mają swój
    sprzęt.
    "Wyślemy panu za darmo na wszelki wypadek WiFi-Box'a, jakby pana dekoder
    się zepsuł. Przecież może leżeć w szafie."
    Pewnie za jakiś czas coś wykombinują i zostanie tylko używanie
    dedykowanego badziewia :(
    Jak coś za darmo na siłę wciskają, to nie brać bo to na pewno podstęp ;)

    UARS

  • 3. Data: 2014-11-05 11:24:10
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    On 11/04/14 22:37, uars wrote:
    > Cyfrowy Polsat, oferta z modułem CAM.

    A co to ten muduł CAM?
    Czy na DreamBoksie to zadziała?

    > W nc+ można było kiedyś wziąć samą kartę albo kartę+moduł CAM, ale teraz
    > już chyba nie.

    A jak się nazywała tamta oferta i czy na pewno już jej nie oferują?

> [...]
    > się zepsuł. Przecież może leżeć w szafie."
    > Pewnie za jakiś czas coś wykombinują i zostanie tylko używanie

    A co masz na myśli, czy to że coniektórzy klienci obecnie używają
    własnych dekoderów z kartami NIE-dedykowanymi i nc+ przymierza się żeby
    i to im uniemożliwić?

    > Jak coś za darmo na siłę wciskają, to nie brać bo to na pewno podstęp ;)

    Więc czyż toto nie kwalifikuje się do urzędu ANTYMONOPOLOWEGO?

    Jak wiemy, nc+ powstało przez "WROGIE PRZEJĘCIE" Cyfry+ przez "N-kę"
    (albo odwrotnie, proszę poprawić w razie czego).
    W wyniku tego z RYNKU ZNIKNĘŁY ZUPEŁNIE oferty pakietów z kartami
    NIE-dedykowanymi.
    Własne, często drogie, luksusowe dekodery satelitarne renomowanych firm,
    na które klienci wydali częstokroć duże pieniądze
    obecnie stały się BEZUŻYTECZNE!

    Opisywana sytuacja jest CHORA! Chyba tylko w POlsce takie rzeczy!
    W innych krajach Unii Europejskiej dostępne są oferty z NIE-parowanymi
    kartami.

    Przy okazji, czy da się jakoś kupić pakiety nieparowane z innych krajów,
    z kanałami w języku angielskim lub rosyjskim, ile to kosztuje i czy legalne?

    Trudno, jak mamy TYRANIĘ we własnym kraju więc trzeba przerzucić się na
    inne języki.

  • 4. Data: 2014-11-05 20:44:37
    Od: uars <u...@...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Modu%C5%82_CAM

    > Czy na DreamBoksie to zadziała?
    Zależy na jakim.
    Jeśli ma gniazdo CI to i owszem.

    > A jak się nazywała tamta oferta i czy na pewno już jej nie oferują?
    Nie, bo to jeszcze za czasów Cyfry+ było, czyli jeszcze przed fuzją.
    Ale może nc+ ma moduły CAM w ofercie.

    > A co masz na myśli, czy to że coniektórzy klienci obecnie używają
    > własnych dekoderów z kartami NIE-dedykowanymi i nc+ przymierza się żeby
    > i to im uniemożliwić?
    Nikt nie wie co wykombinują. Na razie dzwonią po kolei do wszystkich
    abonentów mających samą kartę i chcą im wcisnąć swoje tunery
    (potwierdzone u znajomych).
    Sam dzisiaj miałem kolejny telefon w tej sprawie.
    Oczywiście wysłałem ich na drzewo.
    Szkoda mi miejsca w szafie na ten ich śmieszny dekoderek :D
    Dodatkowo nie działa toto ze splitterami.
    Poza tym jeśli bym go wziął to potem jestem udupiony - "masz pan dekoder
    to niech go pan używa".

> [...]
    > Własne, często drogie, luksusowe dekodery satelitarne renomowanych firm,
    > na które klienci wydali częstokroć duże pieniądze
    Niekoniecznie. Jeśli mają gniazda CI i operator oferuje zamiast dekodera
    taki moduł CAM to takie dekodery będą nadal użyteczne. Są TV z tunerami
    sat i gniazdami CI i głównie po to operatorzy mają w ofercie moduły CAM.

    uars

  • 5. Data: 2014-11-06 08:21:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 11:24, Oje-Ejo pisze:
> [...]

    podejdź do punktu i zapytaj się o starą kartę

> [...]
    > (albo odwrotnie, proszę poprawić w razie czego).
    > W wyniku tego z RYNKU ZNIKNĘŁY ZUPEŁNIE oferty pakietów z kartami

    jeszcze niedawno były, a ja mam do tej pory klientów korzystających
    ze starych kart, umowy niedawno przedłużane i posiadający
    własne dekodery

> [...]
    >
    > Opisywana sytuacja jest CHORA! Chyba tylko w POlsce takie rzeczy!
    > W innych krajach Unii Europejskiej dostępne są oferty z NIE-parowanymi

    to zależy od systemu kodowania i jakie się wiążą z tym wymogi.
    c+ korzystała od początku z systemu seca - nie ma tu parowania.
    co innego w conax`ie.
    dlatego zamiast dekodera w ofercie może się pojawić moduł CAM.

    > Przy okazji, czy da się jakoś kupić pakiety nieparowane z innych krajów,
    > z kanałami w języku angielskim lub rosyjskim, ile to kosztuje i czy
    > legalne?

    są legalne karty w systemie viacess, ale tam nie trzeba znać języka ;-)
    lub np. karty MTV

  • 6. Data: 2014-11-07 11:12:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-04 o 14:46, Oje-Ejo pisze:
> [...]
    > satelitarnej tzw. "bez dekodera" a więc przy założeniu, że klient chce
    > używać WŁASNEGO dekodera (o wiele klas jakości przewyższającego te

    Nc+. Pakiet SmartHD.