  • Data: 2014-10-19 09:50:15
    Temat: Re: Jaki NAS + dyski dla laika?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam ważne dane w trzech miejscach.

    Właśnie powoli dochodzę do wniosku
    że najpierw kupie NAS-a jednodyskowego.
    Podszkolę się z obsługi tego ustrojstwa
    i jak będę widział w co warto inwestować(przyda się)
    a co nie wtedy kupię jakiś lepszy sprzęt.
    I wtedy zrobię jak Michał Lukasik czyli
    jeden sychronizuje się codziennie
    a zapasowy raz na tydzień
    Ale pytania
    Czy NAS-y różnych firm mogą ze sobą współpracować?
    Jest opcja żeby był w dwóch różnych lokalizacjach Dom/Biuro?