  • 251. Data: 2012-05-18 15:36:13
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >A kupisz ją na pustyni i potem do ściany podłączysz na wydmie?

    Kupisz przed wyjazdem i bedziesz mial przy sobie naladowane :-)

    J.

  • 252. Data: 2012-05-18 15:47:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Bo dzwonek tel mnie wali i chce cicho zwłaszcza jak dziecko się ma
    > małe w domu a alarm jest głośno bo lepiej nie zaspać do firmy :)

    To się jednym kliknięciem przełącza telefon z trybu "dzwonek+wibracje" na
    tryb "wibracje". A alarmy nadal dzwonią z taką głośnością na jaką ustawiony
    jest głośnik.

    Prościej już się nie da. Czy to jest takie trudne do "ogarnięcia"?

    Pszemol ma tu rację: wymyślacie sobie problemy z dupy.

  • 253. Data: 2012-05-18 15:49:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kupisz przed wyjazdem i bedziesz mial przy sobie naladowane :-)

    To po co ta ładowarka ścienna? Już lepiej na baterie słoneczne.

  • 254. Data: 2012-05-18 15:55:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kupisz przed wyjazdem i bedziesz mial przy sobie naladowane :-)
    >
    >To po co ta ładowarka ścienna?

    A jak chcesz naladowac przed wyjazdem ?

    > Już lepiej na baterie słoneczne.

    Jak dobry smartfon i aktywnie uzywany ... myslisz ze nadazysz ladowac
    baterie ?

    Kwestia co prawda tylko powierzchni ogniwa, ale o jakiej wielkosci
    myslales ? :-)

    J.

  • 255. Data: 2012-05-18 15:56:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Po pierwsze - kto nosi telefon w etui? Czy to jakiś przedmiot
    > wielbienia i troszczenia się? Telefon się nosi goły w kieszeni... A jeśli
    > jest
    > goły to ekran pojemnościowy możesz "nacisnąć" udem i mam kolegę który
    > ma jakiegoś Androida i ciągle do mnie dzwoni a potem cisza i tylko
    > szumienie spodni. Nawet wymyślił określenie na to "sorry, I pocket
    > dialed you yesterday" :-)

    Nie on to wymyślił. To sformułowanie jest stare jak telefony komórkowe.

  • 256. Data: 2012-05-18 15:58:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Problem polega na tym, ze nie chcesz przyjac do wiadomosci, iz inne
    > osoby maja odmienne od Twoich potrzeby.

    A normalne osoby mają normalne potrzeby.
    Fascynacja brzydkim interfejsem zagraconym milionem pierdół to potrzeba
    marginesu nerdów (bo na geeków za głupi).

  • 257. Data: 2012-05-18 16:12:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak chcesz naladowac przed wyjazdem?

    A to takie telefoniczne baterie? To w telefonie można. Ale ja nic nie chcę
    ładować i wozić ze sobą akumulatorów, daj spokój.

    > Jak dobry smartfon i aktywnie uzywany ... myslisz ze nadazysz ladowac
    > baterie?

    Ale nie potrzebuję. W górach smartfon wytrzymuje bez ładowania od schroniska
    do schroniska. Prawdziwy problem to niedobór gniazdek w stosunku do liczby
    głodnych telefonów i należy zabrać ze sobą "złodziejkę".

    > Kwestia co prawda tylko powierzchni ogniwa, ale o jakiej wielkosci
    > myslales ? :-)

    Ja tylko widziałem w sklepach z pierdutami sportowymi takie ustrojstwo za
    parę stów, ale nie interesowałem się nimi.

    No ale problem z nietypową koncówką z jednej strony kabla do ajfona jest
    oczywiście z dupy jak zwykle. Co za różnica w lesie jaki kabel ma, zgubił
    lub połamał? Gdzie se go tym drugim końcem wetknie, w dziuplę?

  • 258. Data: 2012-05-18 18:53:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A to takie telefoniczne baterie? To w telefonie można.

    Dwie naraz ? A chocby nawet, to dla wygody warto miec osobna ladowarke
    :-)

    >Ale nie potrzebuję. W górach smartfon wytrzymuje bez ładowania od
    >schroniska do schroniska.

    To jest jakies g* a nie smartfon :-)

    P.S. Zaczelo sie od pustyni, a w gorach nie zawsze jest pelne
    sloneczko i wydajnosc baterii spada na pysk.
    Ech, kiedy w koncu beda ogniwa paliwowe, buteleczka metanolu na
    tydzien ..

    >Prawdziwy problem to niedobór gniazdek w stosunku do liczby głodnych
    >telefonów i należy zabrać ze sobą "złodziejkę".

    Owszem. Ale jak masz wiecej urzadzen czy dodatkowe bateryjki, to moze
    byc koniecznosc wstawania w nocy.

    Duze, male ? panel 10x10cm moze dac rzedu 1W mocy. Tego rzedu
    potrzeby ma smartfon.
    Chyba ze w kosmiczna technologie zainwestujesz.

    No i to w pelnym sloncu. ustawione prostopadle.

> [...]
    >jest oczywiście z dupy jak zwykle. Co za różnica w lesie jaki kabel
    >ma, zgubił lub połamał? Gdzie se go tym drugim końcem wetknie, w

    W lesie jest lesniczy, a lesniczy ma prad w lesniczowce :-)

    Poza tym mozesz kogos spotkac z taka sloneczna ladowarka, ma wtyczki
    do Nokii, SE, mini USB, mikroUSB.

    Albo trafisz gdzies, gdzie jest
    http://gochargenow.pl/index.php

    ... da rade naladowac twoj telefon ?

    J.

  • 259. Data: 2012-05-18 19:00:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
> [...]

    >Prościej już się nie da. Czy to jest takie trudne do "ogarnięcia"?
    >Pszemol ma tu rację: wymyślacie sobie problemy z dupy.

    Ale nie maja byc tylko wibracje, ma dzwonek dzwonic, ale cicho, bo
    moze szef zadzwoni :-)
    A alarm ma byc glosno, bo moze przypomina o spotkaniu z prezesem.

    A potem pojde do teatru i ma byc absolutnie cicho.

    A po teatrze odwrotnie - dzwonki maja byc cicho, a telefon glosno, bo
    po bankiecie zamierzam pospac dlugo, chyba ze cos pilnego bedzie.

    Nie ma sily - wszystkim nie dogodzisz, musi byc elastycznie :-)

    J.

  • 260. Data: 2012-05-18 22:16:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał:

    > I odpali fotoszopa na tym telefonie i będzie je retuszował?

    Już jesteś taki głupi po latach robienia z siebie durnia czy udajesz?