  • 41. Data: 2009-07-23 07:16:33
    Temat: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > do swojego sprzętu ani nie chcę ani nie muszę sprowadzać części....

    Nawet gdybys chcial to i tak mozesz co najwyzej pomarzyc np o fajnych
    tarczach hamulcowych lub fajnych podnozkach. Bo po co tuningowac cos co
    z defaultu rozpadnie sie po 5 latach ?

    > no ale sprawny chinol to "obciach" a remontowany "charlej" to czad :D

    Jak Ty malo wiesz o zyciu i budowaniu motocykli. Ale niby skad masz
    wiedziec skoro motocykla nie masz i nigdy nie miales ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 42. Data: 2009-07-23 07:16:57
    Temat: Re: Jaki chopper dla poczštkujšcego ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Zefiru, to przeciez zupelnie jak w jakims kxie od kawasaki, albo innym
    > japsie 2t.

    A te Romecidlo to nie 4T przypadkiem ?

    BTW. Ostatnio ogladalem w sklepie zestaw naprawczy do jakiegos chinola.
    Cylinder, tlok kompletny, glowica kompletna z walkiem rozrzadu. Calosc
    za 380 pln. Nie wiem z czego to trzeba zrobic zeby sie oplacalo
    sprzedawac w tej cenie :)

  • 43. Data: 2009-07-23 07:36:59
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 22.07.2009 Mustafa <M...@B...xx> napisał/a:

    > Jak to jest, że absolutnie w 100% negatywnych opinii o chinolach pojawiają
    > się magiczne słowa "kumpel", "widziałem", "znajomy", "w mojej okolicy"
    > itp....
    > Dlaczego użytkownicy nie narzekają tylko ci co "widzieli u znajomego kumpla
    > w okolicy" ?

    Bo jak ktoś już się wpieprzył w bagno to siedzi cicho lub chwali.
    Taka porażka jak zakup chińszczyzny to jednak żaden powód do przechwałek.
    A może też być tak że usenet to jednak jakaśtam śmietanka, elita, mięsko po
    selekcji (zawsze to ciut trudniej niż klikać w forumaska) więc i odważnych
    co poszli w chińszczyznę osobiście - jak na lekarstwo.

    --
    [....] łałałiła! [...]
    borat sagdiyev

  • 44. Data: 2009-07-23 07:43:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > wszystko drgało jak cholera [...] łaskotało mnie w ręce, nogi i dupę

    hmm... może bym kupił żonie... będe mógł częściej wyjeżdżać na zlociki...

    --
    gildor
    9'99

  • 45. Data: 2009-07-23 07:46:09
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    > Zefiru, to przeciez zupelnie jak w jakims kxie od kawasaki, albo
    > innym
    > japsie 2t.
    >
    > pozdr
    > newrom zrownujacy wszelkie 2t

    A gdzie to w dwusuwie wstawili?

    "- Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)"

    --
    Jasio
    vx etz

  • 46. Data: 2009-07-23 08:12:12
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Jul 2009 09:16:57 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >A te Romecidlo to nie 4T przypadkiem ?

    A fakt, pojebalomisie.
    Ale podobne efekty mozna zaobserwowac jak sie zaniedba serwis co
    bardziej spyconych japsach. A kosztuje romet duzo mniej niz japs.
    Jednym slowem niema co szastac kasa i ladowac ja w kieszen
    imperialistycznego oprawcy z Japonii. Lepiej wesprzec robotnika z
    ChRL.

> [...]
    >Cylinder, tlok kompletny, glowica kompletna z walkiem rozrzadu. Calosc
    >za 380 pln. Nie wiem z czego to trzeba zrobic zeby sie oplacalo

    Recycling + skladowanie odpadow poza wlasnym krajem, a w dodatku
    mieszkancy innych krajow dokladaja do utylizacji odpadow.
    Zyc, nie umierac ;)

    pozdr
    newrom nie widzacy roznicy miedzy 2t i 4t, nie mowiac juz o roznicach
    pomiedzy 4t
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 47. Data: 2009-07-23 08:34:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotrek Roczniak pisze:

> [...]
    > selekcji (zawsze to ciut trudniej niż klikać w forumaska) więc i odważnych
    > co poszli w chińszczyznę osobiście - jak na lekarstwo.

    A moze juz maja swoja grupe ? Takie na przyklad pl.soc.chinszczyzna. Tam
    by sie mogli przechwalac ile to juz przejechali od naprawy do naprawy i
    kto odjechal najdalej od domu i wrocil.

  • 48. Data: 2009-07-23 09:02:10
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Lip, 00:41, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > OMG... skąd się biorą tacy mędrcy ??
    > chłopie.... zatrudnij się jako wróżka w IMiGW - zostaniesz milionerem :D
    Nie wiem ile masz lat ale jeszcze kiedyś dojdziesz do takiego wniosku,
    że nie da się niestety pogodzić niskiej ceny z dobrą jakością.

    --
    Artur

  • 49. Data: 2009-07-23 09:12:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Nie wiem ile masz lat ale jeszcze kiedyś dojdziesz do takiego wniosku,
    > że nie da się niestety pogodzić niskiej ceny z dobrą jakością.

    Ma niesmiala prosbe: dajcie spokoj biedakowi. Nie sobie sni dalej jesli
    lubi. Pan doktor kazal przytakiwac.

    weFAQ&v=qvj

  • 50. Data: 2009-07-23 09:54:42
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    > Cylinder, tlok kompletny, glowica kompletna z walkiem rozrzadu. Calosc za
    > 380 pln. Nie wiem z czego to trzeba zrobic zeby sie oplacalo sprzedawac w
    > tej cenie :)

    Do kosy spalinowej (2T) kosztuje wiecej... jestem normalnie w szoku.

    --
    pzdr:
    Ivam