  • 21. Data: 2009-07-22 06:26:30
    Temat: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Lip, 22:33, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:
    > http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/
    >
    > Tam znajdziesz opisy sprzętów i opinie użytkowników.
    > Powtórzę, że są to opinie UŻYTKOWNIKÓW a nie tych co widzieli u kolegi
    > szwagra i im "się wydaje"

    Pracuję i mieszkam we Wrocku, ale zdarza się że przebywam jakiś
    czas na starych śmieciach podwrocławskich i stamtąd motongiem
    kulam się do roboty, średnio jest to jakieś 30-40 dni w roku.
    Bum na chińszczyznę w mojej wiosce zaczął się już dawno,
    sporo luda usiłuje tym dojeżdżać do Wrocka i okolic do pracy.
    W zeszłym roku natrafiłem na 7 padak kontemplujących pobocze,
    z czego 1 japończyk, reszta chinole. Jako że serce mam miętkie
    jak również wożę zwykle pół kufra złomu warsztatowego,
    zwykle usiłuję pomagać takim uziemionym sierotom.
    Z japończykiem poszło szybko, kierownik przyoszczędził na zupie
    i mała dolewka załatwiła sprawę.
    Z chinoli udało się uruchomić 3, pozostałe ni cholery nie chciały
    zagadać mimo stosowania ostatecznego środka w postaci
    potrząsania młotkiem.
    W wiosce mamy jednego prężnego dystrybutora chińskich
    cudów techniki. Od frontu piękna wystawa i cud mniut,
    od zaplecza wieczna kolejka do serwisu, trzech ludków
    tam zatrudnionych od rana do wieczora zapiernicza.
    Przekrój wiekowy klientów od 10 do 60, tak że
    usterki nie wynikają z faktu że młodziak dorwał sprzęta
    i zarzyna :>

    Ale ja nie jestem użytkownikiem, w sumie to widziałem
    tylko u kolegi szwagra i mi się wydaje :]

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 22. Data: 2009-07-22 07:14:23
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Mustafa pisze:

    > o wykręcaniu się śrub poczytaj tu :)
    > http://www.virago.fora.pl/warsztat,2/stuki-w-silniku
    -535,500.html

    > o lakierze np w suzuki poczytasz wszędzie
    o takim lakierze to możesz pomarzyć

    > no i nie zapomnij, że to co napisał ten człowiek to jak sam ujął są wady źle
    > zrobionego przeglądu zerowego
    >
    > no i ilu uzytkowników narzeka a ilu chwali ???
    zapomniałeś dodać po jakich przebiegach się to dzieje,pięciu narzeka,a
    teraz policz ile jest 535 w Polsce

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 23. Data: 2009-07-22 07:37:03
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Prze__mek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wierzę w twoją inteligencję i domyślam się, że wiesz, że chodzi o wygląd
    > motocykla ;)
    >
    > A co masz na myśli pisząc "normalny motocykl" ?
    siem nie stresuj :-)
    tylko kup to co ci sie podoba
    tylko nie kupuj chinszczyzny ,
    i nie chodzi o to ze to jest chinskie , chodzi o to ze jest tanie
    w markowym wyrobie płacisz ze 20 % za marke ale reszta to sa koszty
    wytworzenia w odpowiednim standardzie z odpowiednich materialów
    kilkanascie tysiecy to nie jest przebieg !! tyle sie robi rocznie
    bez złudzeń ze motocykl od motocyklisty bedzie w lepszym stanie niz od
    handlarza
    chcesz kupic virago ? poszukaj na forum www.virago.com.pl
    pozdroo
    huck
    AME Y 5/2 totalnie nieskrecajacy

  • 24. Data: 2009-07-22 08:01:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Monster pisze:
    > zapomniałeś dodać po jakich przebiegach się to dzieje,pięciu narzeka,a
    > teraz policz ile jest 535 w Polsce

    Wirtualnie się macałem z Virago to chyba rozrusznik był jedynym
    powtarzalnym (co nie znaczy częstym) zarzutem.
    Ale ponieważ jestem (jak kolega Pierwotny Pytający) na starcie kariery
    wybrałem nakeda (konkretnie gieespińcet apage satanas) ze względu jak mi
    się wydało większą przydatność 'dydaktyczną' - że więcej nauczę się
    techniki jazdy. Mój wybór, żyjemy w wolnym kraju.

  • 25. Data: 2009-07-22 14:23:14
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 21.07.2009 Mustafa <M...@B...xx> napisał/a:
    > Nowy to jednak nowy.

    taaa.... jakbym słyszał "niemiec to niemiec".

    > Masz pewność,

    LOL

    --
    Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
    W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,

  • 26. Data: 2009-07-22 14:24:16
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Prze__mek pisze:

    > Jak wyglądają koszty użytkowania wymienionych motocykli, biorąc pod uwagę,
    > że zakupione
    > 1) te starsze będą w całkiem znośnym stanie, no właśnie jaki to stan ;)

    Stan taki w jakim kupisz. Ja zainwestowałem i zabrałem se sobą mechanika
    (100pln), który ocenił motor przed zakupem

    W kwietniu jakoś kupiłem Virago 535 z 98 roku. Cena to 10000, kask 750,
    kurtka 500, ubezpieczenie OC 260, Xena 270.

    Do tej pory zrobiłem regulację gaźników i zaworów (300) oraz wymieniłem
    akumulator (100). Regulacje można zrobić samemu, przy odrobinie
    samozaparcia i czasu - masa informacji jest na forum virago.

    Motor pali około 5,5 - 6,5 litrów na 100 km. Co do mocy, to samemu
    jeździ się dobrze, ale do 90kmph, później silnik za bardzo hałasuje i
    wszystko się zbytnio trzęsie. Jakbym drugi raz kupował, to wybrałbym
    1100, ale to bardziej ze względu na wygodę pasażera.

    Mateusz Mirski

  • 27. Data: 2009-07-22 17:42:17
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    Mustafa pisze:

    > Nowy to jednak nowy. Masz pewność, że bez historii, sprawny, pachnący i z
    > gwarancją więc w razie problemów nie musisz się z tym sam męczyć.
    > A stary... Na dwoje babka wróżyła - jak dobrze trafisz to będziesz
    > zadowolony a jak trafisz na sprzęt po wypadku albo zajeżdżony i tylko
    > picowany na sprzedaż i tego nie poznasz przy zakupie to będziesz się z nim
    > użerał zamiast jeździć.

    Ten podział "na dwoje babka wróżyła" to można też do chińczyków na
    gwarancji zastosować. Jak trafisz na padakę, a w przypadku nowego
    chińczyka nie bardzo masz jak zweryfikować jakość przy zakupie, bo
    wszystkie chromowane plastiki lśnią tak samo pięknie ;), to marnym
    pocieszeniem będzie gwarancja, jeśli sprzęt pół sezonu będzie stał w
    serwisie. O zszarganych nerwach nie wspomnę.
    Jestem w stanie zrozumieć chęć posiadania nowego motocykla, mam jednego
    kumpla, który ma ogólną awersję do kupowania używanych rzeczy, bez
    względu na przeznaczenie - dla niego też "nowy to jednak nowy" nawet
    jeśli dwie klasy gorszy od używanego. I ten oto kolega, gdy chciał
    zakupić enduro o małej pojemności, pomimo moich rad i podsuwania mu pod
    nos sprawdzonej dr-ki 350 w założonym budżecie sprawił sobie chińskie
    enduro. Po dwóch sezonach nadal powtarza "nowy to jednak nowy" ale
    jednak już z dużo mniejszym przekonaniem, a przekonanie to uszczupliło
    już kilkanaście wizyt w serwisie, darmowych co prawda, ale niesmak pozostał.
    W moim mniemaniu, jeśli ktoś ma znajomego speca, który może obejrzeć
    sprzęta przed zakupem, ma niedaleko za zachodnią granicę, lub też
    nadarza się okazja kupna pewnej sztuki ze znanych rąk, to jednak kupno
    używanej japonii będzie lepszym wyjściem niż nowy chińczyk. Ryzyko
    trafienia miny podobne, a satysfakcja z jazdy niezakłócanej
    zastanawianiem się czy się urwie jakieś mocowanie czy też jakieś śrubki
    się pogubią, bezcenna.
    Nowy albo prawdziwy, wybór należy do Ciebie :).

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 28. Data: 2009-07-22 21:58:13
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > mam jednego kumpla, który

    Jak to jest, że absolutnie w 100% negatywnych opinii o chinolach pojawiają
    się magiczne słowa "kumpel", "widziałem", "znajomy", "w mojej okolicy"
    itp....
    Dlaczego użytkownicy nie narzekają tylko ci co "widzieli u znajomego kumpla
    w okolicy" ?

  • 29. Data: 2009-07-22 22:02:01
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > okolicy" itp....
    > Dlaczego użytkownicy nie narzekają tylko ci co "widzieli u znajomego

    bo uzytkownicy siedza w garazu i naprawiają. A kumple ktorzy maja dobre
    sprzety mają czas na udzielanie sie w internecie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 30. Data: 2009-07-22 22:10:51
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A kumple ktorzy maja dobre sprzety mają czas na udzielanie sie w
    > internecie.

    tacy co robią doktoraty nad sprowadzaniem części do charleja też ?? :D