    From: marider <marider@CUT_go2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki czujnik do alarmu do motocykla? [OT i NTG?]
    Date: Fri, 25 Dec 2009 13:31:24 +0100

    Piotr "Curious" Slawinski pisze:
    > ad alarmu to u mnie z powodzeniem sprawdza sie lekko zboostowany transmiter
    > fm + mikrofon (z tym ze uzywam w rowerze):
    > 1)zamiast wyc jak glupi 'dyskretnie' wlacza dzwiek w odbiorniku -
    > wiadomo wtedy czy rower po prostu sie przewrocil (zdarza sie) , czy
    > ciezarowka przejechala, itd. dyskryminacje 'ciszy' mam w odbiorniku, wiec w
    > razie czego moge tez monitorowac co sie dzieje z rowerkiem (czy ktos
    > rozmawia przy nim itd)
    >
    > 2)gdy rower jedzie - latwiej go namierzyc. dynamko daje ~3W na stopien mocy
> [...]

    Niezly patent na zabezpieczenie roweru. Jesli ktos jezdzi takim
    wypasionym to na pewno warto (rekordowca widzialem TREK costam za
    29000zl 0_o ale pewnie sa i lepsze u profesjonalnych zawodnikow od
    rajdow, peletonow itp itd). Czy jakas firma w PL zajmuje sie
    zabezpieczaniem takich rowerow lub ktos moglby cois takego w nim
    zamontowac czy po prostu nie nalezy z niego zsiadac nawet we snie i
    wykupic mu AC? ;D Powaznie pytam, moze ktos wie.

    Pzdr
    PS: a tak BTW w Polsce np. ten sam rower "sredniej" klasy moze kosztowac
    nawet 8 tys zl wiecej niz IDENTYCZNY za granica. Oczywiscie oba nowe i
    ze sklepu oraz na gwarancji :)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki