  • Data: 2009-02-14 01:27:40
    Temat: Re: Jaki faks ?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gn535u$r7n$1@news.onet.pl...
    > JaC często pisze dobre merytorycznie posty. Niewątpliwie nie jest

    Nie podzielam tej opinii. One tylko tak wyglądają, ma to stanowić
    uzasadnienie do pierdzenia w towarzyst...tzn. łamania netykiety.

    > osobą pozbawioną zupełnie inteligencji. Powstaje tylko pytanie, czemu

    A tego odmówić nie można.

    > nie chce się stosować do ogólnie przyjętych reguł? Może przyjął taki

    Z czystej złośliwości.

    > swój wyróżnik na usenecie? Jedno jest pewne: nigdy się nie zmieni, i

    To ja też przyjmę wyróżnik i co drugie słowo będę mówić dupa.

    > nigdy nie dowiemy się dlaczego. Trzeba go albo zaakceptować, albo

    Zaakceptować? Nigdy.

    > wrzucić do KF :)

    Zmieni się, musi tylko trafić kosa na kamień.

    --
    D4