  • 1. Data: 2009-02-12 13:15:16
    Temat: Jaki faks ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Potrzebujemy do malutkiego biura kupic telefaks i się zastanawiamy, jaki lepszy: czy
    coś prostego i taniego rzedu 300-400 zł, czy może lepiej od razu małe urzadzenie
    wielofunkcyjne (ale wtedy to już laser cz.b., z atramentem za dużo kłopotu), bo
    potaniało to bardzo.
    Telefaks ma swój osobny od telefonu numer.

  • 2. Data: 2009-02-12 13:19:08
    Temat: Re: Jaki faks ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    potaniało to bardzo.
    > Telefaks ma swój osobny od telefonu numer.

    Czy telefaks to to samo, co faks? Nie zastanawialiście się nad
    operatorem VOIP? Dostaniecie numer do dobierania faksów (przychodzą
    mailem), a wysyłać można też poprzez maila. Na przykład w IPFONie
    kosztuje to 15zł/miesiąc i ma się 10zł do wygadania (do wysyłania przez
    faks). Jak się zapłaci na więcej niż miesiąc, to nawet sporo taniej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-02-12 13:34:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chwilowo nie i wybraliśmy Sferię, najtańszy abonament to 22 gr/min. ale zawsze można
    przejśc na wyższy abo z tańszymi połaczeniami.
    Faks to faks i nie potrzebujesz całej oprawy skanerowo-laptopowo-drukarkowej, a i
    ksero A4 mozna zrobić.
    Swoja drogą operatorzy - no przynajmniej stacjonarni - mogliby dodac taką usługę
    wirtualnego faksowania w obie strony przez swoje WWW.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-02-12 17:14:20
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-12, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    można przejśc na wyższy abo z tańszymi połaczeniami.
    > Faks to faks i nie potrzebujesz całej oprawy skanerowo-laptopowo-drukarkowej, a i

    Prośba, zawijaj linijki około 74 znaku w wierszu (albo ustaw swój
    czytnik news aby to robił).
    Jak wygląda sferia + fax? Dostaje się drugi nr, czy trzeba przed
    transmisją faksową dodawać jakieś prefixy (typu *#12345#* przed
    docelowym numerem) ?

    > Swoja drogą operatorzy - no przynajmniej stacjonarni - mogliby dodac taką usługę
    wirtualnego faksowania w obie strony przez swoje WWW.

    Co najmniej im by to wyszło nie-na-zdrowie. Netia na ten przykład miała
    fon24 (voip na rynek masowy) z fax2mail i całkowicie tę usługę zamknęła.

    Co do faksu: klasyczny tani kombajn faks+drukarka+skaner sieciowe (ważne:
    skaner jest sieciowy tj ma guzik 'skanuj na ten komputer w sieci" a nie
    tylko drukarka sieciowa) laserowe i monochromatyczne A4 nie są już takie
    drogie. To do ogólnej "pracy" i wysyłania papierów "z pieczątką/ podpisem"
    A do tego do odbierania jakiś fax2mail klasy 100-199 pln / rok. Wysyłki
    "masowe" np jakieś cenniki etc.. ze strony www albo z mail2fax i tyle.
    To wychodzi najlepiej

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2009-02-12 18:32:41
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrngp8m7c.187.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

    > Prośba, zawijaj linijki około 74 znaku w wierszu (albo ustaw swój
    > czytnik news aby to robił).

    Nie poskutkuje.

    --
    D4

  • 6. Data: 2009-02-12 19:38:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Sempiterna wrote:

    > Nie poskutkuje.

    i z killfile'a wyskakuje

    M.

  • 7. Data: 2009-02-12 20:01:17
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:gn1trd$bhm$1@news.onet.pl...

    > i z killfile'a wyskakuje

    Moderacja grupy by rozwiązała ten problem.

    --
    D4

  • 8. Data: 2009-02-12 22:39:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to na pewno, byle Twoje własnej.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-02-13 00:47:03
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A to na pewno, byle Twoje własnej.
    > JaC
    >

    > -----

    Oj, ty się kiedys poważnie doigrasz, grabisz sobie potwornie, żebyś nie
    żałował, ostrzegam, panie Jacek. Ostrzegam. Trudno, wsadzą mnie do
    pierdla, ale ty się doigrasz.

    --
    D4

  • 10. Data: 2009-02-13 19:29:02
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Sempiterna pisze:

    > Oj, ty się kiedys poważnie doigrasz, grabisz sobie potwornie, żebyś nie
    > żałował, ostrzegam, panie Jacek. Ostrzegam. Trudno, wsadzą mnie do
    > pierdla, ale ty się doigrasz.

    Ej no, jak ktoś Ci kupę na podjeździe zrobi to usuwasz ostrożnie ale nie
    skaczesz na nią wkurzony... ;-)
    Tak już jest, że psztymucle są i będą, a dobry pieniądz (czyt. userzy)
    wyparci przez złych będą, jak mówi stare przysłowie pszczół.

    TG