  • Data: 2010-02-19 21:08:47
    Temat: Re: Jaki język?
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Feb 2010 19:42:50 -0000, Andrzej Kmicic
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja myslę że PHP to dobry wybór. Niesamowite bogactwo bibliotek,
    > przykładów, funkcji i klas. Sam help jest źródłem doskonałych przykładów
    > i często "perełek" oprogramowania.

    Help jest dobry, ale perełek żadnych tam nie ma, a w komentarzach do niego
    jest inny rodzaj "perełek", np. siedem różnych funkcji na zmianę znaku
    liczby.

    > Najlepsze w znanych mi środowiskach wyrażenia regularne.

    PHP używa biblioteki PCRE, którą można użyć w prawie każdym innym języku
    (szczególnie w niewyszukany sposób jak w PHP. W JS i Perl regexy są
    częścią składni języka).

    > Składnia języka bardzo łatwa zbliżona do języka C.

    Jak ktoś się uczy programować, to jeszcze jest nieskażony mentalnością C.

    PHP jest praktyczny do swoich zadań, ale jeśli ktoś nie potrzebuje
    generować stron i ma wolny wybór języka, to jest pełno lepszych opcji.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");