eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingJaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018 › Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
  • Data: 2018-12-31 08:18:30
    Temat: Re: Jaki język polecić początkującemu? - komentarz do artykułu w Programista 9/2018
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-29 o 12:51, g...@g...com napisał:

    > Nie czytałem, to się nie wypowiem.
    > Ale "Język C++" Stroustrupa to w moim odczuciu naprawdę kiepska książka.

    To jest bardzo stara książka, jeśli chodzi o Stroustrupa, to dla
    początkujących na prawdę fajnie napisana jest "Programowanie. Teoria i
    praktyka z wykorzystaniem C++" Na stronie Heliona, znajdziesz sobie
    fragment i możesz sam ocenić język i sposób przekazania dla
    początkujących http://helion.pl/view/8528E/pcppt2.htm

    --
    http://kaczus.ppa.pl