  • 1. Data: 2016-07-27 10:13:43
    Temat: Re: Jaki kask z blendą, pinlockiem i ewentualnie szczeną?
    Od: kalarepa150 <krystyna.kalarepa@_NOSPAM_o2.pl>

    Akarm napisal

    > Bez przesady. Widziałeś J1?

    > Ja kupowałem w Niemczech, zawsze w promocji. :) Zarówno Concept jak i J1
    > kosztowały mnie poniżej 1 tys. złotych.

    > A to, niestety, smutne i prawdziwe. :(

    Dokładnie, kaski Schuberth, są jednymi z lepszych i bardziej bezpiecznych,
    jeśli kupować to tylko te i wyłapywać okazję ;)

  • 2. Data: 2016-09-13 17:45:14
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 10:13:44 UTC+2 użytkownik kalarepa150 napisał:

    > Dokładnie, kaski Schuberth, są jednymi z lepszych i bardziej bezpiecznych,
    > jeśli kupować to tylko te i wyłapywać okazję ;)

    No ja Cię nie pier..lę jak Markowski Ci odpisze to będzie wydarzenie roku na
    pl.rec.motocykle. Ja go ostatnio widziałem gdzieś koło chyba 2008 właśnie.

    Spamować marketingowo wypadałoby jednak trochę mądrzej.

    KJ