  • Data: 2015-03-17 15:54:53
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-17 15:42, Trybun wrote:

    > Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
    >
    > Po to aby dojechać nad wodę, pociągnąć przyczepę z łodzią, bagażnik
    > tylko do sprzętu wędkarsko-myśliwskiego, ew. zakupy... W bagażniku
    > Sportage miejsca jest na to, można powiedzieć aż za dużo.

    kupujesz tej wielkości auto by było ona jak najbardziej funkcjonalne a
    nie tylko wyglądało.
    na wakacje z rodziną - nie wiem czy starczy (ale to zależy od
    przyzwyczajeń) - ale ok powiedzmy, że starczy,
    dla psa - za wysoko,
    krawędź wysoko - jak coś ciężkiego będziesz chciał zapakować, to
    poczujesz to w krzyżach ;)
    nie ma gdzie usiąść - nawet jak dojedziesz na te ryby, czy w zimę
    przebrać buty narciarskie (dlatego preferuje klapy dwudzielne - z
    półeczką do siedzenia)

    Widać każdy ma własny punkt widzenia - w zależności od dotychczasowych
    przyzwyczajeń :D