    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
    Date: Sun, 21 Jan 2018 10:51:30 +0100
    <p3t0l1$9g$2$gof@news.chmurka.net> <p3u4np$e34$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a6308bb$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <p3v3gs$751$1@node2.news.atman.pl>
    <5a6447c1$0$598$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 08:56, Atlantis pisze:

    > Jak dla mnie za dużo zachodu. Wyjęte wiatraki były pokryte grubą warstwą
    > kurzu, który wszedł w każdy zakamarek. Oczyszczenie tego zajęłoby trochę
    > czasu, a i tak nie ma gwarancji, że finalnie dwudziestoletni wiatrak
    > będzie tak samo cichy, jak współczesny.

    > Kiedyś kupiłem na Allegro całkiem spory radiator z wentylatorem na
    > Socket A. Nowy, w pudełku, za 15 zł. Całkowicie sprawny. ;)

    Mylisz pojęcie "nowy" z pojęciem "nie używany".

    > Było tego więcej na aukcji, więc najwyraźniej ktoś czyścił magazyny.
    > Może więc warto sprawdzić, czy nie uda się kupić czegoś podobnego do
    > twojego komputera.

    U mnie wyje tylko ten na procesorze.
    Zdjęcie ścianki obudowy pół minuty, tryśnięcie smaru przez uprzednio
    przygotowany otworek z nalepce sekundy, założenie ścianki kolejne
    pół minuty. Bez wyłączania komputera.
    Ty więcej czasu stracisz na kupowanie niż ja na smarowanie
    tego wyjca przez rok. Ale co kto woli.