  • Data: 2009-07-01 11:22:25
    Temat: Re: Jaki shell już jest w Windows
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>
    napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@d...im.pwr.wr
    oc.pl...

    > Wiesz co, ja bym się kłócił. Raz, że pisanie w nim skryptów to PITA,
    > dwa, że nawet niespecjalnie potrafi ot, choćby głupie przejęcie outputu
    > programu do zmiennej żeby użyć go jako argumentu dla innego polecenia.

    CMD? No, bez żartów. Nie chodzi o to że zamiast ls jest dir - tylko właśnie
    o to, o czym pisał Dozzie - sklejanie skryptem rozmaitych małych
    programików. A do tego właśnie bash jest wprost idealny. W dodatku jest bash
    dla MS Windows - a nie ma CMD dla Linuksa (bo i po co?) Wybór jest
    oczywisty - bash, bash i jeszcze raz bash. I dlatego, choć bash jest free, i
    choć były słuchy że MS włączy go do Windows - to aż dziwi że nie ma go
    domyślnie w systemie MS. Co byłoby złego w tym, że byłby? To mały program,
    wolę mieć bash-a zamiast Sapera.

    slawek