  • 1. Data: 2013-10-29 13:52:03
    Temat: Jaki tani telefon dla Cyanogenmoda?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Ktoś poleci jakiś niedrogi telefon z Andkiem do zabawy
    z Cyanogenmodem? Ręczne spawdzanie listy kompatybilności
    a potem wyszukiwanie w porównywarkach lub wiodącym serwisie
    aukcyjnym jest mało efektywne :-(

    Nie musi być nowy (choć mógłby), cena tak do 500 zł.

    Dzięki z góry za wszelkie tropy.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2013-10-29 15:43:45
    Temat: Re: Jaki tani telefon dla Cyanogenmoda?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Dominik & Co wrote:
> [...]
    > aukcyjnym jest mało efektywne :-(
    >
    > Nie musi być nowy (choć mógłby), cena tak do 500 zł.

    zte blade

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2013-10-29 22:54:34
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-10-29 13:52, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > aukcyjnym jest mało efektywne :-(
    >
    > Nie musi być nowy (choć mógłby), cena tak do 500 zł.

    Samsung i5700

    P.

  • 4. Data: 2013-10-30 00:23:35
    Od: lukz <l...@v...pl>

> [...]
    > aukcyjnym jest mało efektywne :-(
    >
    > Nie musi być nowy (choć mógłby), cena tak do 500 zł.

    Huawei g300, aktualnie dostepne cm 10.2 (android 4.3.1). Ktos wspominal
    o samsungu i5700. Mam go nadal, jednak to juz smartfonowa prehistoria,
    nic juz z tego nie bedzie (powyzej androida 4.0).

  • 5. Data: 2013-10-30 01:31:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2013 00:23:35 +0100, lukz napisał(a):
    > Huawei g300, aktualnie dostepne cm 10.2 (android 4.3.1). Ktos wspominal
    > o samsungu i5700. Mam go nadal, jednak to juz smartfonowa prehistoria,
    > nic juz z tego nie bedzie (powyzej androida 4.0).

    A w czym problem z posadzeniem nowszego androida ?
    Jakies wymagania sprzetowe, ktorych ten i5700 nie spelnia ?

    J.

  • 6. Data: 2013-10-31 00:14:52
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-10-30 01:31, J.F. pisze:

    > A w czym problem z posadzeniem nowszego androida ?
    > Jakies wymagania sprzetowe, ktorych ten i5700 nie spelnia ?
    >
    > J.

    Szczegolow technicznych tak dokladnie nie znam, chyba developerzy dali
    juz sobie spokoj. Problem byl wielki ze stworzeniem stabilnej wersji 2.3
    a co dopiero 4.0+. Zreszta, na forum.android.com.pl ten model juz
    przeniesiono do archiwum ;)

  • 7. Data: 2013-10-31 09:20:38
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > aukcyjnym jest mało efektywne :-(
    >
    > Nie musi być nowy (choć mógłby), cena tak do 500 zł.

    IMHO przy odrobinie szczescia mozna za tyle kupic Nexus 4, poza tym
    jutro ma wyjsc Nexus 5, wiec cena poprzednika w portalu aukcyjnym bedzie
    musiala spasc.

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2013-11-01 15:36:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> wrote in message
    > Ktoś poleci jakiś niedrogi telefon z Andkiem do zabawy
    > z Cyanogenmodem? Ręczne spawdzanie listy kompatybilności
    > a potem wyszukiwanie w porównywarkach lub wiodącym serwisie
    > aukcyjnym jest mało efektywne :-(

    zalezy w co sie chcesz bawic, jezeli 10.1 lub ex 10.2 wystarczy
    to p990 ma jedna wazna zalete dla poczatkujacych - jest
    niebrickowalny niezaleznie od tego co z nim zrobisz

    jezeli cos nowszego to http://download.cyanogenmod.org/?type=stable
    i lecisz wg listy sprawdzajac co jest dostepne w zalozonym budzecie

    --
    http://db.org.pl/