  • 1. Data: 2017-06-29 19:54:02
    Temat: Re: Jaki telefon malenki i wodoodporny?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 15:10, Yerine Ictimai pisze:
    > Potrzebuje na wakacje telefonu jak najmniejszego, bez Androida i
    > bajerow, tylko do dzwonienia i SMSow, ale za to wodoodpornego,
    > jest taki?

    W818

    --
    LordBluzg(R)

  • 2. Data: 2017-06-29 20:50:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 20:19, Yerine Ictimai pisze:

    > Haier?
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/haier/w818/
    >
    > I on jest wodoodporny?

    Nie, to nie ten.

    https://www.youtube.com/watch?v=buUSMGBo-pw&t=122s Ten :)

    https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-w818-watch-pho
    ne.html

    To zwyczajny, malutki telefon z bransoletą i zestawem głośnomówiącym.
    Można dokupić słuchawkę BT za 30zł, żeby było wygodniej. Po odpięciu
    bransolety spełnia w 100% funkcję telefonu w kieszeni.
    Można też nosić go na ręce i tak samo jak zwykły telefon, przykładać do
    ucha :) Zaletą jest w tym przypadku, wolna (pusta dłoń) i opcja że go
    nie zostawisz na ławce na przystanku, skoro jest przypięty do ręki.

    Wystarczy lekko zmodyfikować swój sposób postrzegania i masz
    wodoodporny, mały telefon.

    Mam go jeszcze ale wytrzymał 3 lata zanim się rozleciał. Bardzo sobie
    chwaliłem jak na tamte czasy. Obecnie mam Gear-S i bardzo często własnie
    z niego korzystam, pomimo obecności smartfona w kieszeni.

    Generalnie, jeśli masz więcej kasy to Gear-S (pierwsze wydanie)
    http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-devices/we
    arables/gear/SM-R7500ZKAXEO/
    też jest miniaturowym, samodzielnym telefonem i ma funkcję wodoodporną
    ale tylko do 1m (tak podaje producent). Ja z nim pływałem i nic mu nie było.

    --
    LordBluzg(R)

  • 3. Data: 2017-06-29 21:27:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 21:14, Yerine Ictimai pisze:

    ne.html

    > A jak z bateria, jak trzyma i jak podlaczac ladowarke, w tym w818?

    Bateria trzyma ok 3 dni ale przy rozmowach krócej. W zestawie są 2
    baterie. Ładowarkę podłącza się odkręcając 2 srubki palcami, bo logiczne
    jest że gniazdo musi być zasłonięte przed wodą, co zajmuje kilka sekund.

    Super sprawa jest natomiast z aparatem. Zwykłe VGA ale z racji
    umieszczenia aparatu "na ręce" można robić fotki z ukrycia :)

    http://www.ognik.com/jezioro.jpg (fotka z tego aparatu)
    Wszystko co chcesz wiedzieć jest na YT, wystarczy wpisać w818.
    Opis szczegółowy w necie też znajdziesz.

    --
    LordBluzg(R)

  • 4. Data: 2017-06-30 00:52:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 21:27, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > Wszystko co chcesz wiedzieć jest na YT, wystarczy wpisać w818.
    > Opis szczegółowy w necie też znajdziesz.

    Bardzo mi się podobaja te zegarki telefony i ich funkcje. Szkoda, że nie
    ma menu polskiego. Obejrzałam chyba wszystkie. Taki zegarko telefon z
    kompasem i kartą sim to chyba za duży na rączkę 9-cio letniego chlopaka
    jako prezent na komunię?
    Też nam drobną rękę w przegubie i napaliłam się na jakiś z tych
    zegareczków, ale chyba za cienki przegub mam.
    Czy te zegarki są ciężkie jak sie je zapnie na ręku?

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-06-30 00:59:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Haier?
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/haier/w818/
    >
    > I on jest wodoodporny?

    Trzeba było sobie wejść na stronę i sprawdzić!

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-06-30 09:52:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 00:52, Animka pisze:

    > Bardzo mi się podobaja te zegarki telefony i ich funkcje. Szkoda, że nie
    > ma menu polskiego.

    Oczywiście że ten smartwatch ma menu w j. polskim. Nie doczytałaś.

    > Obejrzałam chyba wszystkie. Taki zegarko telefon z
    > kompasem i kartą sim to chyba za duży na rączkę 9-cio letniego chlopaka
    > jako prezent na komunię?

    Zdecydowanie to nie jest produkt na małą rękę.

    > Też nam drobną rękę w przegubie i napaliłam się na jakiś z tych
    > zegareczków, ale chyba za cienki przegub mam.
    > Czy te zegarki są ciężkie jak sie je zapnie na ręku?

    W opisie każdego modelu, podana jest waga, wystarczy przeczytać :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 7. Data: 2017-06-30 10:03:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 05:36, Yerine Ictimai pisze:

    > Eee, jezeli sam telefon jest interesujacy to te srubki zeby
    > ladowac baterie to przegiecie. Przeciez mozna bylo wymyslic co
    > innego, jakies indukcyjne, magnetyczne etc

    Przy metalowej obudowie to trochę trudne, ponadto cewka indukcyjna musi
    mieć jakąś powierzchnię a tutaj jest jej mało, co wydłużyło by czas
    ładowania i zwiększyło grubość. W innych smartwachach są np styki na
    zewnątrz ale okazuje się że po jakimś czasie śniedzieją i nie kontaktują.
    Jeśli wiesz że nie będzie Ci w dłuzszym czasie potrzebna funkcja
    wodoodporna to nie musisz przykręcać osłony. Mnie nie sprawiało to
    żadnego problemu aby palcami odkręcić w 5 sek śrubkę.

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-06-30 12:42:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 09:52, LordBluzg(R) pisze:

    > Oczywiście że ten smartwatch ma menu w j. polskim. Nie doczytałaś.

    > Zdecydowanie to nie jest produkt na małą rękę.

    > W opisie każdego modelu, podana jest waga, wystarczy przeczytać :)

    OK, dzięki.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-07-01 01:14:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzg(R)" oj50ln$rnf$...@m...internetia.pl

    > Przy metalowej obudowie to trochę trudne, ponadto cewka indukcyjna musi

    Nie musi być metalowa.

    > mieć jakąś powierzchnię a tutaj jest jej mało, co wydłużyło by czas ładowania i
    zwiększyło grubość.

    Odbiorniki są bardzo cienkie -- mam jeden.

    > W innych smartwachach są np styki na zewnątrz ale okazuje się że po jakimś czasie
    śniedzieją

    Au nie śniedzieje.

  • 10. Data: 2017-07-01 09:50:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>