  • 1. Data: 2017-06-13 13:10:59
    Temat: Co zamiast T-mobile?
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
    stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
    obecną?

    Pzdr

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2017-06-13 13:24:58
    Temat: Re: Co zamiast T-mobile?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-13 o 13:10, Malkontent pisze:
    > Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
    > stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
    > obecną?

    Powiadają, że a2mobile - 9,90/m-c.

  • 3. Data: 2017-06-13 15:03:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 13.06.2017 o 13:24, nadir pisze:

    > Powiadają, że a2mobile - 9,90/m-c.

    ja wybrałem nju ze względu na prawie 2GB internetu w UE - 48zł brutto za
    2 numery (39+9zł), w kraju 13GB, rozmowy i smsy wszędzie nolimit- czyli
    wychodzi 24zł brutto za numer

    w A2 za internet+sms+rozmowy trzeba dać chyba 3x9,90zł

    Łukasz

  • 4. Data: 2017-06-13 15:39:43
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.06.2017 ddddddddddddd <d...@f...pl> napisał/a:

    > w A2 za internet+sms+rozmowy trzeba dać chyba 3x9,90zł

    Nie, 19,90. Przy czym net bez limitu ale z lejkami
    (progowo).
    Małżonka używa i sobie chwali.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2017-06-13 20:34:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.06.2017 o 13:10, Malkontent pisze:
    > Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
    > stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
> [...]
    tak. 120 dni no limit +10 giga, za 25zł. w sieci... tmobile :)
    ToMasz

    Ps.
    90dnizadarmo.pl

  • 6. Data: 2017-06-13 21:43:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 13:10:51 UTC+2 użytkownik Malkontent napisał:
    > Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
    > stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
    > obecną?

    Plush, Nju.

  • 7. Data: 2017-06-13 22:30:36
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 13.06.2017 o 13:10, Malkontent pisze:
    > Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
    > stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
    > obecną?

    Virgin Mobile:

    MINUTY BEZ LIMITU
    Do wszystkich sieci

    SMS-Y BEZ LIMITU

    3 GB INTERNETU LTE

    19.90zł

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-06-14 14:38:26
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2017-06-13 o 22:30, Chris pisze:

    > Virgin Mobile:
    >
    > MINUTY BEZ LIMITU
    > Do wszystkich sieci
    >
    > SMS-Y BEZ LIMITU
    >
    > 3 GB INTERNETU LTE
    >
    > 19.90zł

    ale chyba do wszystkich sieci komórkowych , czy tak?

  • 9. Data: 2017-06-14 14:44:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 14:38, mietek pisze:

    > ale chyba do wszystkich sieci komórkowych , czy tak?

    Do sieci komórkowych (bez stacjonarnych) i bez MMS przy okazji.

    O ile pamiętam ze stacjonarnymi i MMS koszta to 29.90zł

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 10. Data: 2017-06-14 14:51:33
    Od: mietek <m...@m...mm>

    żona używa a2mobile za 19,90 i jest zadowolona
    bez limitu do wszystkich
    sms i mms bez limitu
    internet z lejkiem po 5 GB na 3Mb/s
    można za 5 zł usunąć lejek