  • Data: 2020-01-19 10:37:47
    Temat: Re: Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa formulated on sobota :

    > czego?

    Zresztą prosta sprawa, wejdź na popoularne sklepy typu x-kom, euro agd
    czy media expert, wpisujesz w wymaganiach cena max 500 i 3gb ramu i
    spokojnie coś znajdziesz, skoro te modele w sklepach są po tyle to na
    allegro droższe być nie powinny.
    Patrzę choćby na x-kom masz nokia 4.2 z 3gb ramu za 499zł
    Oppo A1K, htc desire 12s, i jeszcze jakiś myphone i kruger and matz,
    tych dwóch ostatnich nie brałbym pod uwagę w ogóle.
    Jak szukałem telefonu dla siebie to sobie na każdym sklepie taki skrót
    zrobiłem i szybko wiedziałem co warto wziąć.