  • 1. Data: 2020-01-16 02:08:47
    Temat: Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Chciałbym podpowiedzieć mamie jaki telefon kupić. Ma voucher do Allegro,
    więc jesteśmy ograniczeni do oferty z tego serwisu, telefon ma być nowy,
    nieużywany, od firmy (rękojmia 2 lata) i wysłany z Polski. Telefon
    będzie używany do internetu, muzyki mp3/spotify, radia, Jakdojadę i
    google maps. Ma się nie mulić w codziennym użytkowaniu oraz powyższych
    oraz (prośba ode mnie*) być prosty, bezobsługowy, wytrzymały na jakieś
    nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu). Kwota 400-500zł.

    Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie to
    raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB RAM
    powinno jej wystarczyć? Jak myślicie? Co innego niż R7? Jestem jakiś rok
    do tyłu z telefonami i nie wiem co jej podpowiedzieć.

    * mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta,
    który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i
    wytrzymałość :D

  • 2. Data: 2020-01-16 03:13:51
    Temat: Re: Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-16 o 02:08, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > * mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta,
    > który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i

    Instrukcji obsługi nie otrzymali? To jest lepsze. bo jest napisane krok
    po kroku co należy zrobić jakby co.

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-01-16 06:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie
    >to raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB

    no nie wiem, nie wiem - jak sie rozpedzi, to tych 16GB szybko
    wyczerpie,
    szczegolnie, ze to pewnie 8 zostało. Ale moze karte dolozysz.

    >* mam 200km do rodziców, więc nie za bardzo mogę robić za serwisanta,
    >który wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność
    >i wytrzymałość :D

    To zobacz czy na youtubie sa filmy szkoleniowe, bo android to jednak
    troche wiecej wymaga do obslugi.

    P.S. Mam ulefona ... to sie jednak troche wiesza ...

    J.

  • 4. Data: 2020-01-16 12:03:16
    Od: p...@g...com

    polowac na okazje redmi 7/8 3/32 wersji 2GB aktualnie juz bym nie kupil

  • 5. Data: 2020-01-16 12:13:14
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.01.2020 PlaMa <b...@w...pl> napisał/a:

    > Tacie załatwiłem Redmi 7 3/32 i mamie nawet odpowiada. W tej kwocie to
    > raczej nie ogarniemy chyba 3/32 ale myślę, że 16GB pamięci i 2GB RAM
    > powinno jej wystarczyć? Jak myślicie? Co innego niż R7? Jestem jakiś rok

    Można jeszcze rozważyć Redmi S2 (3/32) w tym zakresie cenowym.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2020-01-16 13:55:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.01.2020 o 02:08, PlaMa pisze:

> [...]
    > wytrzymały na jakieś nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu).

    Motorola Moto G6 Play, 3/32 GB, 5.7", wyjmowana bateria 4000 mAh, 499 zł.

  • 7. Data: 2020-01-16 15:14:51
    Od: z <...@...pl>

    Redmi 6 jest mniejsze (zaleta) i ładniejsze

  • 8. Data: 2020-01-17 13:07:06
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    PlaMa has brought this to us :
> [...]
    > wszystko tłumaczy, stąd prośba o bezobsługowość, bezawaryjność i wytrzymałość

    Może w tej cenie moto one ogarniesz. Sam posiadam.
    4/64 snap 625, czysty adnroid z comiesięcznymi aktualizacjami
    zabezpieczeń.
    2/16 w perspektywie używania przez 2 lata bym nie kupował. Minimum to
    3/32.

  • 9. Data: 2020-01-17 15:21:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 16 Jan 2020 02:08:47 +0100, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    >google maps. Ma się nie mulić w codziennym użytkowaniu oraz powyższych
    >oraz (prośba ode mnie*) być prosty, bezobsługowy, wytrzymały na jakieś
    >nieprzesadne upadki i solidny (nie padający bez powodu). Kwota 400-500zł.
    Dorzuć 37 zł
    https://allegro.pl/oferta/asus-zenfone-3-ze552kl-4-1
    28gb-dual-sim-5-5-hd-8801761833

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 10. Data: 2020-01-18 20:02:01
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 03:13, Animka pisze:

    > Instrukcji obsługi nie otrzymali? To jest lepsze. bo jest napisane krok
    > po kroku co należy zrobić jakby co.

    Qe?