    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 28 Aug 2016 15:26:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolicie z ta czernia jak jebnieci audiofile o aksamitnych sopranach. Kazdy
    czlowiek widzi inaczej. Niedawno dowiedzialem sie ze 20% ludzi to daltonisci. Ja tez
    bo na jakiejs tablicy kontrolnej dla daltonistow jaka pokazali w tv widzialem cyfry
    ktorych nie daltonista nie zobaczy. I pomimo tego ze jestem daltonista to widze
    kolorowo. Czlowiek ma jeszcze to do siebie ze inaczej widzi kolory jak jest wyspany a
    inaczej jak zmeczony. Jak bedzie dlugo patrzyl na jakis kolor to tez inaczej bedzie
    widzial inne kolory. Co to za roznica jak na filmie bedzie jakas miala mniej albo
    bardziej czarne wlosy na pizdzie. Idealna czern jest u mnie w piwnicy jak sie swiatlo
    wylaczy. Ale jak do niej wstawic najlepsza plazme z najlepsza czernia i wlaczyc to
    juz na plazmie nie bedzie idealnej czerni bo sie swiatlo odbije od scian i oswietli
    ekran, czym spierdoli idealna czern.