  • Data: 2016-08-29 18:36:44
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-29 o 14:20, Kaktus pisze:
    > Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Sądziłem, że chodziło Ci o autostart wynikający z zaprogramowania
    > daty, godziny, kanału nagrania. Na tym mi specjalnie nie zależy,
    > ale zgoda, że czasami może się przydać.

    przeczytaj ze rozumieniem: "..możliwość nagrania programu, którego nie
    można obejrzeć podczas emisji.." to w końcu się zdecyduj - zależy Ci czy
    nie zależy?!?!

    > Chodzi mi o to by móc nagrać jakiś materiał i móc go zapamiętać
    > na dłużej. Nawet największy dysk dołączony do dekodera lub telewizora
    > kiedyś się zapełni i zacznie się nadpisywanie. Stąd potrzeba
    > przeniesienia zapisanych plików na inny nośnik. Najlepiej by było
    > żeby można było taki materiał odtwarzać na komputerze, ale jeśli,
    > jak to napisał JanuszKK, można go odtwarzać tylko na tym samym
    > telewizorze, na którym był nagrany, to dla mnie to też jest do przyjęcia.
    > Chodzi tylko o to żebym mógł go przechowywać tak długo jak chcę.

    Możesz nagrywać program a czasie rzeczywistym i prawie zawsze to co
    widzisz (nieliczne oferują możliwość oglądania innego programu podczas
    nagywania) Większości nie zaprogramujesz jak magnetowidu żeby się samo
    nagrało wybranego dnia o wybranej godzinie z wybranego programu.

    > Wiem, że chodzi o zakrzywiony, łaciny uczyłem się przez dobrych kilka
    > lat. Napisałem tak, bo drażni mnie słowo na k... i wszelkie, celowe
    > jego odmiany.

    Nie na "K" tylko na "Q" Słowo Kultura pewnie Cie nie drażni mimo że na
    "K"....

    > Jest ładne polskie słowo "zakrzywiony" i nie wiem jaki jest powód
    > by go nie używać w odniesieniu do ekranu.

    Taki sam powód jak używanie słowa INTERFACE zamiast MIĘDZYMORDZIE. Daj
    spokój, nie walcz z nazwami własnymi bo szkoda życia...

    > Ponadto użyta forma i pisownia powodują, że jest, jak piszesz, obrzydliwe,
    > bo powoduje obrzydliwe skojarzenia.
    > Jest wiele wulgaryzmów, ludzie ich używają, w tym pisarze, politycy itd.
    > Drażniące jest to, że wstarczy przejść się między ludźmi w dowolnym
    > miejscu w Polsce by usłyszeć słowo na k... dosłownie w każdym zdaniu.
    > To tak, jakby przeciętny Polak już nie potrafił sformułować najprostszej
    > myśli bez użycia tej protezy. Następnym takim słowem jest słowo na ch...
    > Co to ma być, autoreklama?

    nie ta grupa -> pl.sci.psychologia

    > Bardzo Ci dziękuję za te informacje. Wezmę to wszystko pod uwagę.

    > Niestety, mam miejsce na góra 50".

    też mi się tak zdawało - a zwłaszcza mojej żonie. Drobne przemeblowanie
    i 65" też by wlazł :)