  • Data: 2017-12-10 00:17:56
    Temat: Re: Jaki topnik
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie byłem zadowolony, ale chętnie wypróbuję coś innego
    > o podobnej konsystencji. Ważne, by nie wydzielał gryzących
    > oparów przy lutowaniu. Co polecacie?

    Mam takowy. Używam resztkę do lutowania kabli, wtyczek etc. bo szkoda
    wywalić. Nie dałem rady go precyzyjnie nanosić. W dodatku jego gęstość
    zależy od dostawy. Raz wychodzi ok, a innym razem trzeba oburącz go
    wyciskać. Tej firmie podziękowałem i nie tylko z powodu topnika, który
    nie jest najgorszym ich produktem. W lutowaniu spisuje się dobrze.
    Ładnie separuje przy gęstych SMD i użyciu kolby. Dodaję to aby nie
    stwarzać wrażenia oczerniania produktu pod każdym względem.

    Przeszedłem niedawno na znacznie droższego Wartona. Różnica w
    aplikowaniu niebo a ziemia. Dodatkowym atutem może być większa
    przejrzystość - widać co się lutuje nawet gdy za dużo się go nałożyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek