eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJakiego darmowego programu do rysunku technicznego używacie? › Re: Jakiego darmowego programu do rysunku technicznego używacie?
  • Data: 2017-05-16 16:04:27
    Temat: Re: Jakiego darmowego programu do rysunku technicznego używacie?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-16 o 15:39, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Zacznij od zapytania czego chce mechanik.

    Myślałem, że jest może jakiś jeden, jedynie słuszny akceptowany przez
    wszystkich standard (jak w gerberach).

    Na razie było tak. Kolega mówi mi - potrzebuję rysunek to poszukam
    kogoś, kto to zrobi. Nie ma więc jeszcze konkretnego mechanika, aby się
    zapytać co potrzebuje.

    Ja chciałem tylko poszukać programu, który pozwalałby robić rysunki bez
    rzucania kłód pod nogi, ale w tym trakcie dotarło do mnie, że może to
    już działa jak w przypadku PCB i nie ma sensu abym ja robił rysunek z
    wymiarami po to, aby ktoś potem przerysowywał to do programu, który daje
    odpowiedni format plików - to lepiej ja ja to od razu zrobię.
    P.G.