  • Data: 2010-05-22 17:28:48
    Temat: Re: Jakość przedłużaczy domowego użytku
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW - kable porządnych producentów mają zwykle nadruk, lub wytłoczenia,
    > z oznaczeniem kabla, przekrojem, itd. I te napisy są również kiedy
    > kable te są użyte w przedłużaczach. Tylko trzeba wiedzieć żeby na to
    > zwracać uwagę.

    Tylko że na feralnym kablu napisane jest 3x1mm a porównałem sobie żyły
    tego kabla z innym który mam w domu (opisany 0.75mm) i powiem że ten
    pierwszy jest na oko z 4 razy cieńszy od tego 0.75mm. Po prostu
    producent kabla oszukuje w żywe oczy. Tam są dosłownie 3 druciki jak
    włoski. Masakra.
    Niestety nic z tym nie zrobie bo przedłużacz ma z 3 lata i nawet nie
    wiem skąd go mam.